Privreda
2

Rekordan odziv na BalCannes: Prijavljeno čak 148 projekata

Klix.ba
Revija reklamnih agencija BalCannes, koja se održava u sklopu Weekend Media Festivala, opravdala je titulu marketinškog događaja godine u regiji. U trećoj godini održavanja Balcannes je privukao čak 148 prijavljenih projekata, gotovo dvaput više nego prošle godine, kada su pristigle 82 prijave.

Projekte je prijavilo 59 agencija i 111 oglašivača iz šest zemalja regije (Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore). Najviše ih je stiglo iz Hrvatske, zatim Srbije i BIH, a najviše su prijavljivale agencije McCann, Publicis, BBDO i Grey mreža u regiji, a nakon njih slijede agencije Degordian, Bruketa&Žinić OM, Via Media i drugi.

Organizatori BalCannesa - Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje i Weekend Media Festival - prezadovoljni su odazivom koji je bio iznad ionako visokih očekivanja.

"Smatramo da se ove, treće godine, BalCannes etablirao kao mjesto na kojem su sve najbolje agencije. Stoga pozivam sve oglašivače da na Weekend Media Festivalu dođu pogledati sjajne agencije i zanimljiv pregled BalCannes najbolje marketinške produkcije iz cijele regije. Vidimo se u Rovinju!", poručuje izvršna direktorica HURA-e Dunja Ivana Ballon.

Dunja Ivana Ballon
Dunja Ivana Ballon

Uz reviju 25 najboljih agencijskih projekata regije prema izboru novinara koji prate struku, BalCannes segment u programskoj strukturi Weekend Media Festivala ove je godine proširen većim brojem panela i prezentacija te posebnom BalCannes dvoranom. Uvodi se i redovni koncept "Voice of the Creatives", na kojem najbolji kreativni direktori iz regije problematiziraju struku.

Na panelima će brojni regionalni stručnjaci iz agencija učesnika BalCannesa sukobiti mišljenja i oko vječne teme agencijskih natječaja (pitcheva). Mrze li samo agencije pitcheve ili razloga za mržnju imaju i oglašivači, pitanje je na koje će pokušati odgovoriti panel "The Perfect Pitch to Pitch Perfect“.

Damir Ciglar
Damir Ciglar

"Ne samo da možete čuti agencijska razmišljanja o pitchevima, nego možete čuti što agencije misle da oglašivači misle o pitchevima. Kao i što agencije misle da bi oglašivači trebali misliti o pitchevima. Mislim, zanimljivo, ne?". najavljuje predsjednik Uprave HURA-e Damir Ciglar.

Na panelu "Mad Men vs. Math Men“ doznat ćemo kako tehnologija transformira kreativnost, dok je panel „Made in Communism“, koji moderira Goran Milić, posvećen regionalnim brendovima koji nisu ostali u povijesti i nisu propali u tranziciji, nego su svoju komunikaciju vrlo uspješno prilagodili novom dobu. Zemlja partner ovogodišnjeg Weekend Media Festivala predstavit će se u BalCannes dvorani prezentacijom "Slovenia is on air".

Na 7. Weekend Media Festivalu, koji se održava od 18. do 21. septembra u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe, očekuje se oko 4000 učesnika iz svih zemalja regije, ali i drugih europskih zemalja.