Privreda
20

Novi partner Pika Kartice, nove pogodnosti i još više bodova za korisnike

Sponzorirani članak
Pika Kartica ima novog partnera u programu. Od 01. maja 2015. godine, Gazprom i NIS Petrol benzinske stanice dio su Pika Kartica društva partnera, što će omogućiti korisnicima da još brže sakupljaju bodove na svojoj Pika Kartici i ostvare dodatne pogodnosti.

Tim povodom je danas u Sarajevu održana press konferencija uz prigodan domjenak, na kojoj je buduća saradnja sa novim partnerom i formalno ozvaničena. Ugovor o partnerstvu između Super Kartice, Konzuma i G-Petrola, potpisali su Boris Barić, direktor Super Kartice, David Dolinar, direktor Konzuma te Branko Radujko, direktor za Adriatic regiju NIS Gazprom Nefta i direktor G-Petrola. Današnji događaj od iznimne je važnosti za sve partnere programa, jer predstavlja novu stepenicu u razvoju i širenju Pika Kartica programa lojalnosti.

Gazprom i NIS Petrol benzinske stanice, dio su kompanije NIS Gazprom Neft, jedne od najvećih energetskih kompanija u jugoistočnoj Evropi. Na tržištu Bosne i Hercegovine, NIS Gazprom Neft prisutan je od 2012. godine, otvaranjem prvih 8 benzinskih stanica pod brendom NIS Petrol. Ove stanice odlikuje pristupačnost, ljubaznost osoblja i odličan odnos cijene i kvaliteta proizvoda.

Tu po povoljnim cijenama potrošači mogu da nabave kvalitetno gorivo i robu iz dopunskog asortimana. Kupovinom 28 benzinskih stanica OMV–a u BiH, već 2013. godine kompanija uvodi i drugi maloprodajni brend Gazprom benzinske stanice. Ukupne investicije u obje mreže iznose skoro 70 miliona eura.

Gazprom benzinske stanice pripadaju premium segmentu balkanskog tržišta goriva, nude širok izbor visokokvalitetnog motornog gorivа proizvedenog po evropskim standardima, zаdovoljаvаjući potrebe čаk i nаjzаhtjevnijih potrošаčа.

U sklаdu sа korporаtivnim motom "Nаjbolje je pred vаmа“, nа Gazprom benzinskim stаnicаmа se mogu kupiti derivati u sklаdu sа euro stаndаrdimа kvaliteta, koji doprinose boljim performаnsаmа motorа, kаo i njegovom dužem rаdnom vijeku, te smаnjenoj emisiji štetnih gаsovа.

Uz Konzum kao najveći trgovački lanac u BIH te ostale partnere Modianu, Intersport, Beautique i Kompas, novi partner u programu, predstavlja dodatnu snagu i jačinu Pika Kartice, jer u konačnici potrošač dobija mogućnost bržeg sakupljanja bodova i prelaska praga nagrađivanja, kao i brojne dodatne pogodnosti i specijalne ponude.

Jedan od najvažnijih ciljeva Pika Kartica programa lojalnosti je svakako daljnje širenje mreže poslovnih partnera, u smislu novih usluga i mogućnosti za svoje vjerne korisnike.