{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Ključ uspjeha dm-a: Poslovna etika i društveno odgovorno poslovanje

22.10.2015. u 16:58
174
26
Ključ uspjeha dm-a: Poslovna etika i društveno odgovorno poslovanje
174
Najveći lanac drogerija u BiH, dm drogerie markt danas je u Sarajevu na konferenciji za medije u hotelu Europe predstavio rezultate poslovanja i aktivnosti koje su obilježile poslovnu godinu 2014./15.
Unatoč brojnim ekonomskim i socijalnim izazovima u Bosni i Hercegovini kompanija dm u protekloj poslovnoj godini zabilježila je odlične rezultate. Ostvaren je ukupni promet od 114,3 miliona KM, što u poređenju sa rezultatima od prethodne poslovne godine predstavlja rast od 9,4%. Ukupno je investirano 4,2 miliona KM. Uspješno je realizovan veliki broj kampanja i projekata posvećenih društvenoj zajednici, zaštiti okoliša i unapređenju poslovanja, navodi se u saopćenju.

Za devet godina poslovanja u BiH dm se pozicionirao kao lider u kategoriji drogerija s više od 490 zaposlenika i 58 prodavnica. Uređenje prodavnica i ugodan doživljaj kupovine predstavljaju neodvojiv dio poslovne filozofije dm-a. S tim u vezi, ove godine dm je preuredio pet prodavnica u skladu sa evropskim standardima, a prodajnu mrežu proširio novim prodavnicama u gradovima Banja Luka, Goražde i Tomislavgrad. U toku poslovne godine zaposlene su 32 osobe.

"Čovjek je u centru djelovanja dm-a stoga uspjeh poslovanja ne mjerimo samo ostvarenim finansijskim rezultatima već on za nas uključuje i aktivnosti koje doprinose razvoju te unapređenju kvalitete života društvene zajednice. Posebnu pažnju pridajemo povećanju zadovoljstva naših kupaca ali i dm zaposlenika te partnera jer smo svjesni da je njihovo zadovoljstvo ključ ostvarenja poslovnih ciljeva i uspjeha. U sljedećoj poslovnoj godini cilj dm-a u BiH je investirati 7,5 miliona KM za unapređenje poslovanja i različite društveno odgovorne projekte. Uz otvorenje proširene i modernizirane dm Centrale, u planu je preuređenje petnaest te otvaranje novih pet prodavnica, a samim time i otvaranje novih radnih mjesta", rekao je direktor dm drogerie markta Damir Šlosel.

Odlični rezultati obilježili su poslovanje cijelog koncerna u dvanaest zemalja Centralne i Jugoistočne Evrope. Ukupan ostvareni promet dosegao je 9,075 milijardi eura što predstavlja povećanje od 9% u poređenju sa prethodnom poslovnom godinom. Broj zaposlenika i prodavnica također je porastao te je sada dm širom Evrope zastupljen sa 3.224 dm prodavnice i ima preko 55.143 zaposlenika.

Dm kontinuirano ulaže u zaposlenike kako bi im obezbijedio optimalne uslove rada, mogućnost dodatne edukacije i pozitivno radno okruženje što potvrđuje činjenica da se već sedam godina nalazi pri samom vrhu liste Najpoželjnijih poslodavaca u BiH.

U fokusu aktivnosti za narednu godinu je obilježavanje desetogodišnjice poslovanja na tržištu BiH te su u pripremi brojne aktivnosti za kupce poručuju iz kompanije dm.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: