Promo
21

Pripremite se na vrijeme sa CPE radionicom: Novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u FBiH

Centar za poslovnu edukaciju (CPE) organizuje 19. decembra u Sarajevu radionicu: "Novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u FBiH".

Radionica je namijenjena za učesnike iz federalnih i kantonalnih organa uprave, općinskih i gradskih službi za upravu i upravnim organizacijama te učesnicima iz zakonodavnih i izvršnih organa vlasti i njihovim stručnim i drugim službama i tijelima, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima i drugim pravnim licima javnog karaktera.

CPE poklanja popust za rane prijave do 12. decembra, stoga požurite sa prijavom.

U Federaciji BiH usvojen je novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u FBiH ("Službene novine Federacije BiH", broj 73/19), a koji počinje sa primjenom od 01.01.2020. godine.

Pravilnikom se između ostalog uređuje sadržaj i način vođenja kancelarijskog poslovanja u federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu i upravnim organizacijama, te u zakonodavnim i izvršnim organima vlasti i njihovim stručnim i drugim službama i tijelima, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima i drugim pravnim licima javnog karaktera.

Radionicu vodi vrhunski pravnik i certificirani trener dr. sc. Muhamed Mujakić, koji svoja dokazana iskustva stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi od maksimalno 22 učesnika. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj trening imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse.

Teme radionice:

  • kancelarijsko poslovanje;
  • knjige evidencija u kancelarijskom poslovanju;
  • način organizacije kancelarijskog poslovanja;
  • postupak sa arhivskim predmetima u nadčežnim organima, organizacijama i pravnim licima;
  • postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije između ukinutih i novoosnovanih federalnih, kantonalnih organa uprave, općinskih i gradskih službi za upravu, odnosno upravnih organizacija;
  • dodjela klasifikacione oznake predmeta i akata;
  • primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte, odnosno akata;
  • faksimil;
  • zavođenje akata;
  • združivanje akata;
  • dostavljanje predmeta i akata u rad;
  • rad ovlaštenih lica za rješavanje predmeta i akata;
  • razvođenje predmeta i akata;
  • rokovnik predmeta;
  • otpremanje pošte i stavljanje predmeta i akata u arhivu (arhiviranje) i njihovo čuvanje;
  • te druga pitanja od značaja za pravilno vršenje kancelarijskog poslovanja.

Trener dr. sc. Muhamed Mujakić Certificirani trener iz oblasti prava

Certifikat Po završetku treninga učesnici dobijaju CPE certifikat.

Mjesto i datum održavanja Sarajevo – 19. decembar 2019; 9:30 do 16h, Hotel Hills *****

Radionica je ograničena na 22 učesnika, zato požurite sa prijavom i iskoristite popust. Više informacija o radionici i prijave na www.trening.cpe.ba ili pozovite 033 260 505.