Rezultati šest povezanih eksperimenata koje su proveli naučnici sa Univerziteta u Michiganu i Pennsylvaniji pokazali su da povezanost osobe sa alkoholom kod posladavca stvara osjećaj da od takve osobe može očekivati poremećaj u opažanju.
"Obično držanje alkoholnog pića u ruci utiče na mišljenje poslodavca o inteligenciji osobe koja konkuriše za posao", rekli su Scott Rick i Maurice Schwetzer.
U jednom od eksperimenata naučnici su zatražili od 610 menadžera da procjene videosnimak intervjua tokom večere između glumaca koji glume menadžera i kandidata za posao.
U nekim od intervjua menadžeri su naručivali bezalkoholna pića ili vino, dok su isto radili i kandidati.
Bez obzira na to šta bi menadžer naručio, kandidati koji su naručivali alkohol smatrani su manje inteligentnim, obrazovanim i intelektualnim.
Oni kandidati koji su naručivali vino i kada bi menadžer naručio bezalkoholno piće bili su "posebno kažnjavani" lošim ocjenama, pokazalo je istraživanje.