{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kako je nastao "ClickPlus" i "ekskluzivni" ugovor s Googleom?

19.7.2012. u 10:49
0
0
Kako je nastao "ClickPlus" i "ekskluzivni" ugovor s Googleom?
0
Kako je nastao "ClickPlus" i "ekskluzivni" ugovor s Googleom?
Novoosnovana marketinška agencija "ClickPlus" sinoć je prigodnom zabavom u "Pivnici Sarajevo" proslavila potpisivanje "ekskluzivnog" ugovora sa Googleom, tj. sa "DoubleClickom", koji predstavlja Googleov servis za serviranje oglasa na internetu. Pored toga jučer je puštena u rad i zvanična web stranica agencije u verziji na engleskom jeziku.
Ništa ne bi bilo čudno da "DoubleClick" već osam godina ne koriste gotovo svi vodeći internet portali u Bosni i Hercegovini (Klix.ba, Pik.ba, SportSport.ba, Nezavisne.com...), kao i marketinške agencije specijalizovane za internet marketing poput Httpoola, što je za Klix.ba potvrdio direktor ove agencije Dubravko Grubišić, koji sa "DoubleClickom" radi još od 2005. godine u Bosni i Hercegovini. Time samo korištenje pojma ekskluzivnosti baca određenu sumnju na rad ove novoosnovane agencije, što potvrđuje i njihova web stranica www.clickplus.ba, čiji je slogan također "posuđen" od poznate američke marketinške agencije Location3.com.

Svi Googleovi servisi su dostupni svima, pa i "DoubleClick"

Inače, "DoubleClick" predstavlja jedan od vodećih servisa za postavljanje oglasa na internet stranicama, kojeg je Google još prije pet godina kupio za više od tri milijarde američkih dolara. Servis nudi mnoge opcije poput emitovanja oglasa na samo određenim rubrikama pojedine web stranice, geografsko i vremensko targetiranje, kao i mnoge druge napredne opcije za internet oglašavanje, zbog čega je internet u svijetu već postao jedan od glavnih kanala za oglašavanje i u nekim zemljama je po izdvajanju budžeta već ispred televizije i drugih tradicionalnih medija. "DoubleClick" je kao i svi drugi servisi koje nudi Google dostupan za korištenje svima. Svako ko želi koristiti uslugu "DoubleClicka" slobodno se može prijaviti na "DoubleClickovoj" web stranici, a tu je čak i besplatna verzija za mala poduzeća "DFP Small Business".

Web stranica agencije "ClickPlus" u potpunosti iskopirana

Gotovo svi tekstovi koji se mogu pronaći na web stranici agencije "ClickPlus" iskopirani su sa nekoliko web stranica svjetskih marketinških agencija poput Wickedweba, Coast Digitala i Haven Marketinga. Čak i slogan agencije "Every click starts a journey. Where will you be on the path?" je prepisan od agencije Location3.com. Čak je i dizajn web stranice preuzet sa www.ivminfosys.com.

Slogan
Slogan "Every click starts a journey. Where will you be on the path?" preuzet sa Location3.com

Na stranici
Na stranici "ClickPlusa" je čak i ostao naziv agencije od koje je prekopiran tekst

Dizajn stranice je također iskopiran od www.ivminfosys.com
Dizajn stranice je također iskopiran od www.ivminfosys.com

Tekstovi su uglavnom kopirani sa stranice www.wickedweb.co.uk
Tekstovi su uglavnom kopirani sa stranice www.wickedweb.co.uk

Ko stoji iza "ClickPlusa"?

Iako se pravi vlasnici "ClickPlusa" zvanično ne znaju, jedna od osoba koja se u zvaničnim pozivnicima potpisuje kao direktor agencije je Maher Al-Osta, bivši uposlenik marketinške agencije "Depo Interactive" Jasmina Durakovića (nekadašnji dugogodišnji direktor RTV FBiH), koja je 2009. godine na potpuno isti način promoviranjem "ekskluzivnih" ugovora s Googleom pokušala ući na tržište...


Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: