Investicije
14

SBF: Dijaspora će kupovati bh. proizvod bez obzira na kvalitet

Piše: I. P.
(Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba)
Drugi dan Sarajevo Business Foruma ispratio je uspješne poduzetnike iz Bosne i Hercegovine, ali i iz bh. dijaspore u SAD-u.

Prezentaciju u punoj sali hotela Terme na Ilidži održao je i Ahmed Serdarević u ime St. Louis Bosnians, organizacije koja okuplja ljude porijeklom iz BiH u gradu St. Louisu.

"Činjenica je da u trenutku dok ja govorim bosanski proizvodi putuju prema tržištu SAD-a gdje će biti i kupljeni. Pitanje je onda - ko kupuje te proizvode. Odgovor je naravno sljedeći: najlojalniji kupci koji postoje - naša dijaspora", rekao je Serdarević.

On je dodao kako ljudi u SAD-u porijeklom iz BiH osjećaju privrženost bh. proizvodima bez obzira na kvalitet, bez ikakvog uslova.

"U ograničenom vremenu, naši ljudi u SAD-u stvorili su multimilionske kompanije, iako ne mogu govoriti za sve poslove. Također, u američkim firmama kao što je Wallmart, u kojima po pravilu uvijek radi neko iz BiH, mogu se naći police iznad kojih stoji natpis 'Bosanski proizvodi'", objasnio je Serdarević.

On je dodao da se nažalost firme iz BiH zadovoljavaju trenutnim uspjehom na području SAD-a, a to pokazuje činjenica da ne postoje kampanje niti promjena kao što je npr. novi omot čokolade iz BiH.

Edin Saračević, osnivač firme HUB 387, za vrijeme IT panela izrazio je mišljenje kako danas svako u svojoj garaži može razviti multimilionsku firmu.

"Treba vam san, treba vam ideja i sposobnost da ih sprovedete u djelo. Bitna je stvar da je IT dominantni sastojak u svakoj modernoj ekonomiji jer je povezan sa svim drugim sektorima. Nije dobro ukoliko nemate dobar IT sektor jer onda ne možete predvidjeti petogodišnji trend bitan za vaš biznis", zaključio je Saračević.