Radi se o sajtovima - www.sarajevo-travel.ba , www.mostar-travel.ba i www.travel-medjugorje.com.
Ti sajtovi su dio globalne mreže whl.travel, a lokalni partneri IFC-a i whl.travel su agencije Green Visions, Fortuna Travel i Međugorje Tours and Travel.
Whl.travel nastao je 2002. godine kao projekt IFC-a da bi pomogao turoperatorima manje i srednje veličine da izađu na međunarodno tržište putem interneta.
Nakon nekoliko godina whl.travel pretvoren je u kompaniju i sad pokriva 100 destinacija u 52 zemlje na pet kontinenata, između ostalog i destinacije u balkanskim susjedima BiH.
U narednih nekoliko mjeseci bit će uključeno još 65 destinacija u novih 18 zemalja.
Osnovni cilj programa IFC-a za pristup hotelijerskom tržištu na Balkanu je otvaranje tržišta rastućem segmentu putnika koji ne koriste usluge klasičnih turoperatora već sami planiraju svoja putovanja putem interneta.
Menadžer IFC-ovog programa Denis Mesihović kazao je da Bosna i Hercegovina ima odlične uslove za razvoj turizma, zahvaljujući jedinstvenim prirodnim ljepotama, historijskim lokacijama i blizini EU.
“Naš program predstavlja dopunu tekućim naporima da se privuku turisti u Bosnu i Hercegovinu. Nadam se da ćemo privući nove goste i na taj način ostvariti dodatni prihod i otvoriti nova radna mjesta u zemlji,” kazao je on.
Finansijski doprinos IFC-a upotrijebljen je za pokrivanje troškova uspostave sistema whl.travela za rezervacije smeštajnih kapaciteta u BiH putem interneta.
Uključenje Bosne i Hercegovine u mrežu whl.travel-a predstavlja pozitivan signal međunarodnim turistima koji planiraju da posjete Sarajevo, Mostar ili Međugorje.