PROMO
18

CPE među prvima na Balkanu organizuje Customer Experience Masterclass

Ako želite naučiti kako unaprijediti korisničko iskustvo u svojoj organizaciji, Centar za poslovnu edukaciju (CPE) organizuje četverodnevnu radionicu "Customer Experience Masterclass" online od 23. do 26. marta 2021. godine.

Otkrijete potpuno novi svijet korisnički orijentisane organizacione kulture kroz najbolje svjetske Customer Experience prakse.

CPE poklanja popust za rane prijave do 13. marta, stoga požurite s prijavom.

Kroz ovu fantastičnu radionicu će vas voditi jedna od vodećih svjetskih certificiranih CX trenera, m.sc. Olga Guseva MBA, PhD, CCXP, koja svoja praktična iskustva stavlja vama na raspolaganje. Fokus je na prenosu praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovu radionicu imat ćete mogućnost postavljati pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse, a sve to u maloj grupi do maksimalno 20 učesnika. Olga je ujedno i Managing partner u Integria Consult Russia, koji je Recognized Training Provider od strane CXPA – Customer Experience Professional Association.

Zadovoljstvo korisnika/kupca je ključ za poslovni uspjeh, ali kako korisnike učiniti zadovoljnima?

Na ovoj četverodnevnoj online radionici učesnici će se kroz praktične primjere i vježbe upoznati s najboljim svjetskim CX praksama. Upoznat ćete se sa CX-om kao alatom za transformaciju poslovanja i kao alatom za svakodnevno poslovanje. Posebna pažnja će se posvetiti vezi između strategije i CX-a, na kojim dijelovima strategije je najbolje kreirati CX, koje su alternative, te kako voditi CX program u kompaniji.

Saznajte zašto je CX put do uspjeha u novom dobu.

Učesnici će naučiti više o korisnicima/kupcima uopšte, vrstama korisnika, te empatiji prema korisnicima u svim aspektima. Posebna pažnja će biti posvećena fazama životnog ciklusa korisnika, te kako efikasno uticati na isti. Naučite metode mjerenja CX-a i kako da sami analizirate rezultate za najbolje rezultate i kreiranje buduće strategije.

Putem simulacije akcionih planova učesnici će se direktno upoznati sa načinom implementacije CX-a u različitim situacijama. Na zadnjem danu radionice, svi učesnici će imati priliku da predstave i svoja trenutna iskustva, izazove i dobiti prijedloge za rješenja.

Trener: m.sc. Olga Guseva MBA, PhD, CCXP Certificirani CXPA trener (Customer Experience Professionals Association)

Networking Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

Certifikat Po završetku treninga učesnici dobijaju CX Masterclass od Integria consult Russia - Recognized CX Training provider.

Mjesto i datum održavanja Online od 23.3. do 26.3.2021. od 10 do 14 sati (ukupno 16 sati tokom 4 dana) putem MS Teams aplikacije.

Radionica je ograničena na 20 učesnika, zato požurite sa prijavom i iskoristite popust. Više informacija o radionici i prijave na linku ili putem telefona 033 260 505.