biznis
16

Britanija je prva zemlja u kojoj više od 50 posto marketinga ide na internet

Klix.ba
Jedna od reklama koje su bile uspješne na internetu
Jedna od reklama koje su bile uspješne na internetu
Velika Britanija će postati prva zemlja na svijetu u kojoj će se više od 50 posto cjelokupnog novca od marketinga trošiti na oglašavanje u digitalnim medijima i to zahvaljujući ogromnoj popularnosti gadgeta, društvenih mreža i online shoppingu.

Tačnije, više od 50 posto od ukupno 15,7 milijardi funti koliko se troši na oglašavanja sada će se trošiti u online medijima.

Prema prognozama onih koji se bave istraživanjem tržišta i oglašavanja ukupna vrijednost marketinškog kolača u toj zemlji će dosegnuti 15,7 milijardi funti u 2015. godini, a za 12,7 posto će porasti potrošnja na online oglašavanje. To znači da će se na online medije trošiti oko osam milijardi funti.

Međutim, ulaganje u online marketing će porasti i u nekim drugim zemljama poput skandinavskih. U Švedskoj će 47 potrošnje ići u ove svrhe, u Danskoj 43 posto i Norveškoj 40 posto. Primjera radi, u Austriji će se 42 posto od ukupnog iznosa za marketing trošiti na digitalno oglašavanje.

Također, display oglašavanje ubrzano rasta od 2013. godine i smatra se najbrže rastućim kanalom digitalnog oglašavanja te se i za njega u 2015. godini predviđa rast od 20 posto, čime će dostići vrijednost od 2,7 milijardi funti, a 39 posto od toga će ići na mobilne uređaje.