Tuneri često "dograbe" automobile visokih performansi kao što je GLA 45 S i naprave značajne promjene na njima, no u ovom slučaju je VATH izabrao suptilniji pristup ne želeći "upropastiti" izgled već impresivnog automobila.
VATH je prvo pažnju posvetio 2,0-litarskom četverocilindričnom motoru s turbopunjačem koji standardno isporučuje 422 KS i 500 Nm obrtnog momenta, no zahvaljujući remapiranju ECU jedinice i ugradnji novog downpipea od nehrđajućeg čelika, kao i stražnjeg prigušivača, snaga je povećana na 490 KS i 600 Nm. Također, ugrađen je i veći međuhladnjak.
Tuner je pripremio čelične pletene vodove kočionog sistema kako bi optimizirao osjećaj na papučici i osigurao da SUV bude spreman za dan na stazi ili žestoku vožnju uz i niz planinski put. Ugrađen je i set novih sportskih opruga koje također blago spuštaju automobil.
Modifikacije zaokružuje set 20x9-inčnih felgi. S obzirom na činjenicu da su felge zapravo jedina promjena eksterijera, ovaj GLA 45 S bi se lako mogao zamijeniti za standardni.