AC Schnitzer doradio X6
0

Tamniji, širi i snažniji BMW X6

Sarajevo-x.com
Nakon što su u punom sjaju svoje pokušaje predstavili Lumma, Hamann i Hartge došlo je vrijeme da novi X6 dođe i pod nož uglednog AC Schnitzera. U ovom slučaju očito je bio pametan potez pustiti konkurenciju da predstavi svoju ponudu, s obzirom da Schnitzerova obrada izgleda najuvjerljivije.

Iako je novi koncept SUV-ova koji je BMW predstavio sa novim X6, koji objedinjuje kupeovsku formu sa robusnošću terenaca, naišao na podijeljene reakcije neosporno je da prodaja ovog modela cvjeta. U skladu sa tim jasno je da i ponuda tuning opreme i kitova bude iz dana u dan bogatija, pa je AC Schnitzer vrlo brzo uhvatio priključak sa novim trendovima.

Prije svega ovaj tuner se posvetio aerodinamičkom kompletu koji je prije svega trebao dozu agresivnosti podići na novi nivo. Tako je potpuno redizajniran prednji odbojnik koji je sada znatno masivniji, ali ujedno objedinjuje znatno povećane otvore za zrak, gdje se posebno ističu upečatljivi dijagonalni otvori. Zbog velike površine rashladnih otvora svjetla za maglu su morala biti premještena, pa su i taj potez u Schnitzeru iskoristili da X6 izgleda šire i agresivnije tako što su „maglenke“ smjestili u same krajeve karoserije. Također, slično je prerađen i zadnji odbojnik, koji, ako ga posmatramo zasebno, izgleda dostojno takmičarskog GT automobila. Ogroman difuzor sa novim smještajem izduvnih cijevi svakako se uklapaju u kupeovski „bigfoot“ oblik. Također, sve „platike“ su prelakirane u boju karoserije da bi se dobio izgled neprekinutih površina, ali i da bi automobil i vizuelno izgledao više približen podlozi.

Više cestovnog nego offroad karaktera Schnitzerovom X6 donose i impresivne 22-inčne višedjelne felge čiji je centralni dio također prelakiran u crnu boju. Diskretni i poželjni detalji koji se ističu u mnoštvu crnih detalja su polirani rubovi TypeV II felgi, ali i aluminijski stepenik na proširenim pragovima.

Također, u AC Schnitzeru su se posvetili i motorima. Nažalost, za sada nisu htjeli objaviti tačne podatke u kolikoj mjeri su uspjeli ojačati 3,0d i 3,5d motore, ali je poznato da je za oba motora posebno razvijen kompjuterski menadžment motora. Vrhunske performanse u Schnitzeru obećavaju i zahvaljujući ovjesu koji je posebno podešen i razvijen zahvaljujući opsežnom testiranju na Nurburgring Nordschleife stazi, pa visoko težište i velika karoserija ne bi trebali biti velika prepreka za odlične vozačke užitke.

Vezani članci