{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Subaru Impreza STI sa 400 KS

S
16.11.2008. u 11:23
0
7
Subaru Impreza STI sa 400 KS
0
Subaru Impreza STI sa 400 KS
Teško je bilo oduprijeti se utisku da je nova Impreza STI, baš kao i Lancer Evo X, omekšala i izgubila trag koji su davno ostavile njene prethodnice. Daleko od toga da novi STI nije brz i sposoban automobil, ali ona prepoznatljiva brutalnost kao da je nestala. Na sreću tu su momci iz Litchfielda da isprave nepravdu.
U suštini Subaru Impreza STI oduvijek je bila san tunerskih kuća, s obzirom da je zbog svoje vrhunske mehanike obezbjeđivala izuzetno snažnu osnovu za vrlo ekstremne prerade. Upravo, to je bio jedan od motiva za Litchfield, jednu od najpoznatijih tunerskih kuća koje su zadužene za usavršavanje Subarua.



Nakon primjene, relativno, tajnog recepta u Litchfieldu su predstavili Imprezu STI Type-20, vrhunski kompakt sa količinom snage ravnoj prethodnoj generaciji slavnog BMW-a M5. Naime, Ian Litchfield, vlasnik kompanije Litchfiled, je početkom ove godine počeo sa svojom ekipom raditi na njihovoj vrhunskoj Imprezi, a rezultat je jedan itekako sposoban STI koji skoro da zaslužuje i oznaku WRC.



Opsežnim i detalnim preradama na 2,0-litarsom bokser turbomotoru Litchfield je uspio dobiti čak 400 KS i 508 Nm okretnog momenta, od čega je 414 Nm dostupno već pri 3.000 okretaja radilice u minuti. Sa isporukom snage ovaj „nasvirani“ turbak prestaje tek na 7.500 okr/min, a performanse su i više nego dostojne pravih supersportskih automobila koji koštaju mnogostruko više od ovog japanskog kompakta. Ubrzavanje od 0 do 100 km/h u Type-20 Imprezi traje svega 3,5 sekundi, dok se sprint završava pri 265 km/h.



Kao i svi drugi ozbiljni tuneri, u Litchfieldu se nisu previše zamarali estetikom, te su tu samo protočnija maska za efikasniju dovod zraka kao i laganiji naplaci sa Dunlop SP600 gumama koje spadaju u cestovnu polu-slick porodicu. Blago je dorađen i ovjes, sa čvršćim upornim gumama kao i kapacitetnijim kočnim diskovima i šipkom za učvršćivanje muldi prednjih amortizera. Naravno, ovakav paket ni u kojem slučaju ne smije biti jeftin, ali ni oko 44 hiljade eura ne čini se previše za paket koji omogućava ponižavanje vlasnika Gallarda i ostale skupocjene konjice.


Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: