Planirano 20 primjeraka
35

Mercedes-AMG G63 Cabriolet košta 1,2 miliona eura

D. B.
Kompanija Refined Marques je predstavila svoj prvi unikatni model, a to je Mercedes-AMG G63 Cabriolet, koji će biti dostupan u svega 20 primjeraka, a svaki od njih će koštati 1,2 miliona eura.

Oni koji su dobro upoznati s Mercedesovom G-Klasom znaju da se ona i ranije nudila kao kabriolet, no to ne važi za model G63.

Nova ideja je rođena kada je tada petogodišnji sin vlasnika kompanije Refined Marques pitao da li Brabus G700 u kojem se vozio može biti napravljen s mekanim krovom i malim vratima koja može koristiti za ulazak i izlazak. Njegov otac je potom odlučio napraviti unikatni automobil kako bi ostvario ideju svog sina.

Priča je mogla tu završiti, no pojavio se interes za ovaj unikat, posebno kada je riječ o vlasnicima modela G500 Cabriolet Final Edition 200, koji su željeli moderniju verziju s "ispravljenim" svim poznatim problemima.

Stvari poput stražnjih "suicide" vrata, većeg prostora za noge putnika na stražnjem sjedištu, lakše otvaranje i zatvaranje krova i prtljažnika su važni aspekti koji su u slučaju modela G500 Cabriolet zanemareni. Pored toga, vlasnici su željeli više snage.

Primjerci modela Mercedes-AMG G63 (2024) korišteni za kreiranje specijalnih automobila pokretani su 4,0-litarskim twin-turbo V8 motorom, koji razvija 577 KS i 850 Nm obrtnog momenta.

G500 Cabriolet Final Edition 200 je bio posljednji slučaj kada je Mercedes ponudio G-Klasu kao kabriolet. Proizvedeno je samo 200 primjeraka, a pokreće ih 5,5-litarski V8 motor koji isporučuje 388 KS i 540 Nm obrtnog momenta. Ovo nije najrjeđi Mercedesov model, ali je prilično blizu tome.

Postojao je i Mercedes-Maybach G650 Landaulet baziran na modelu G63 4x4 Squared, no Maybachov luksuzni i elektronski kontrolisani mekani krov je zamijenio stražnji dio krova. Jon Olsson je također napravio kabrioletsku izvedbu istog vozila s više dramatičnom završnom obradom.

Među vlasnicima modela G500 Cabriolet koji su kontaktirali kompaniju Refined Marques i naručili G63 Cabrio je i jedna vlasnica koja se požalila da je slomila štiklu i pocijepala haljinu prilikom izlaska iz stražnjeg dijela svog modela G500. Kada je čula za G63 Cabrio projekt, odmah je uplatila depozit.

Razvoj automobila je trajao 18 mjeseci, a na njemu je radio tim u Njemačkoj sastavljen od mehaničara iz Formule 1 i onih koji se bave superautomobilima. Prioritet je bio pojednostaviti mehanizam krova.

U poređenju s različitim koracima potrebnim u slučaju modela G500 Final Edition, krove se sada otvara pritiskom na papučicu kočnice, otpuštanjem zakački na strani vozača i suvozača te pritiskom na dugme. Krov se može spustiti i tokom vožnje.

Prvi primjerak od planiranih 20 je predstavljen nedavno u Monacu, lakiran je u China plavu boju, dok je unutrašnjost presvučena crvenom kožom s plavim koncem. Mekani krov je također u crvenoj boji. Preostalih 19 primjeraka neće izgledati ovako, jer će svaki Mercedes-AMG G63 Cabrio biti unikatan, od boje karoserije do specifikacija unutrašnjosti.

Dosad je prodano 17 od pomenutug 20 planiranih primjeraka.