Doživio nekoliko promjena
14

Manhart tunirao BMW M3 Competition na 641 KS

D. B.
Njemački tuner Manhart "dočepao" se najnovijeg modela BMW M3 Competition te je na osnovu njega kreirao svoj unikatni MH3 GTR.

Iz Manharta kažu da je snažni sedan dobio značajna poboljšanja pogona, ovjesa i izgleda. MH3 GTR je zadržaio S58 3,0-litarski twin-turbo redni šestak, koji zahvaljujući Manhartovoj MHtronik kontrolnoj jedinici sada umjesto 503 KS i 650 Nm obrtnog momenta isporučuje 641 KS i 800 Nm obrtnog momenta.

Manhart nudi i nekoliko opcija poboljšanja izduvnog sistema. Standardni čine cijevi od nehrđajućeg čelika s ventilima za kontrolu zvuka, a promjer četiri završetka iznosi 100 mm. Ti završeci se mogu dobiti s karbonskom ili keramičkom završnom obradom.

Tuner također u ponudi ima Otto filtere s 200-ćelijskim katalizatorima, sportski downpipe s 300-ćelijskim katalizatorima, kao i trkaći setup bez katalizatora. Ovi dijelovi nemaju TÜV odobrenje za cestovnu upotrebu u Njemačkoj, ali ih Manhart može izvoziti.

MH3 GTR bi se trebao bolje ponašati na cesti od modela M3 Competition koji je zaista impresivan. Kupac može izabrati Manhart Variant 3 setup koji koristi KW komponente ili samo paket za spuštanje sa H&R oprugama.

Kočnice su fabričke, ali kupac može dobiti i bolje od njih.

Manhart je poradio i na izgledu tako da MH3 GTR krasi tamno siva karoserija sa svijetlo sivim linijama na poklopcu motora i prtljažnika. Tu su karbonski dijelovi koji doprinose aerodinamičnosti, a uključuju prednja krilca, pragove, stražnji lip spojler i difuzor.

Tuner je izabrao felge dimenzija 9x20 inča napriejd i 10,5x20 inča nazad sa po šest duplih krakova. Lakirane su u crnu boju, ali su dostupne i u drugim bojama.

U unutrašnjosti se sada nalaze Recaro Podium prednja sjedišta s karbonskim školjkama, a Manhartov logo krasi naslone za glavu.

Cijena javno nije objavljena.