Projekat ATT Autotechnika
0

Cabriolet dostojan M oznake

Piše: E. Z.
Tunerska kuća ATT Autotechnik smatra da je BMW-ov Cabriolet Serije 3 u aktuelnoj generaciji upravo najbolja kabriolet verzija ovog modela svih vremena, pa su se stoga odlučili dodatno posvetiti tom automobilu, i učiniti ga savršenim prema svojim afinitetima.

Kao i u većini tuning projekata osnova predstavlja ključni dio prerade, pa su tako u ATT Autotechniku odabrali model 335i Convertible sa moćnim 3,0-litarskim twin-turbo motorom, koji je već i u serijskoj postavci zaslužio brojne pohvale. Kao i kod svakog drugog tunera, ni u ATT-u standardnih 306 KS i 400 Nm okretnog momenta nije im bilo dovoljno. Provjerenim zahvatima kao što su dodatno podešavanje pritiska turbopunjača i reprogramiranje upravljačke elektronike motora, koji predstavljaju prvi korak prerade oslobođeno je ukupno 345 KS i 481 Nm okretnog momenta. Naravno, uvijek ima onih kojima je i više snag malo, pa je za takve kupce ATT ponudio drugi stepen tuninga gdje uz prvi niz prerada nude i dodatna poboljšanja usisa i izduva, kao što je potpuno novi izduvni sistem od nehrđajućeg čelika, a nakon čega ukuona snaga iznosi 362 KS i čak 536 Nm okretnog momenta. Ukratko, ovim performansama motora ovakav 335i Convertible nadmašio je E46 generaciju prestižnog M3 modela za čak 19 KS.

Srećom u ATT Autotechniku nisu pretjerano trošili vrijeme na ionako već dobar izgled automobila, pa se ovaj kabriolet od serijskog ističe prije svega zahvaljujući atraktivnim višekrakim ATT T LeMas 20 naplacima od lake legure, prečnika 20 inča. Uz Michelin Pilot Sport 2 gume dimenzija 245/30 ZR20 na prednjoj osovini i 285/25 ZR20 na zadnjoj, kontakt sa podlogom je uveliko poboljšan, i prije svega povećan.

Oni pažljiviji primjetiće i neke detalje sa M3 modela koji podižu ekskluzivnost ove prerade, a gdje se prije svega ističu bočni otvori sa integrisanim LED pokazivačem smjera i ATT logotipom umjesto proslavljenog slova M. Naravno, ovako detaljni i kvalitetni poduhvati su rijetko kada i pristupačni. Tako u ATT-u za prvi korak povećanja snage traže 2.355 eura, dok napredniji i znatno snažniji drugi stepen košta 4.130 eura. Samo 20-inčni naplaci Le Mans sa Michelin gumama koštaće vas 3.475 eura, gdje su u cijenu velikodušno uračunati i troškovi montaže i balansiranja točkova.

BMW
Vezani članci