Za one koji žele više
21

BMW M8 Competition je atraktivniji i snažniji zahvaljujući Wheelsandmoreu

D. B.
BMW M8 Competiton je "tata" M ponude otkako se pojavio 2019. godine, a to će biti sve dok se na tržištu ne pojavi još snažniji i vjerovatno brojčano ograničeni CSL.

U proteklom periodu su različiti tuneri širom svijeta izvlačili više snage iz BMW-ovog 4,4-litarskog twin-turbo V8 motora. Fabrički ovaj motor isporučuje 617 KS i 750 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa osmostepenim M Steptronic mjenjačem te se snaga prenosi na sva četiri točka preko xDrive sistema. U dvovratnoj konfiguraciji s tvrdim krovom, M8 ubrzava od 0 do 100 km/h za 3 sekunde, dok s opcionim M Driver's paketom dostiže maksimalnih 306 km/h.

Kompanija Wheelsandmore je sada unaprijedila performanse modela M8 Competition, kao i njegov izgled. Snaga pomenutog 4,4-litarskog V8 motora je povećana, a postoje dva paketa.

Stage 1 "oslobađa" 710 KS i 890 Nm obrtnog momenta, a ako to nije dovoljno, onda je tu Stage 2 nakon kojeg isporučuje 764 KS i 910 Nm obrtnog momenta.

Promjene je moguće napraviti samo na automobilima proizvedenim prije 2020. godine.

No, to nije sve, jer su namjeri da unaprijede zvuk u Wheelsandmoreu posegnuli za Dahlerovim unikatnim sportskim izduvnim sistemom.

Oni koji imaju M8 novije proizvodnje, mogu izabrati njegov plug-and-play tuning modul koji povećava snagu na 681 KS i 890 Nm obrtnog momenta.

Tuner nudi i nekoliko setova felgi uključujući Underdock, F.I.W.E i 6Sporz. Prvi set je dostupan u veličini od 20 inča, a preostala dva u u kombinaciji 20 prednje i 21-inčne zadnje felge.

U ponudi su i modifikacije ovjesa u vidu KW opruga te prilagodljivih KW V4 amortizera, tako da je M8 moguće dodatno spustiti.