auto
0

Škoda zabilježila najviše prodatih vozila do sada

Sarajevo-x.com
Škoda Auto će u ovoj godini prodati najveći broj vozila do sada. Zahvaljujući rastu od 12,3 % i 702.400 isporučenih primjeraka, prodaja češkog proizvođača automobila, ostvarena u prvih 11 mjeseci, nadmašila je ukupnu prodaju iz 2009. godine (januar do decembar 2009: 684.200) te predstavlja rekord u historiji proizvodnje i prodaje ove kompanije.

Samo u novembru Škoda je širom svijeta isporučila 64.200 vozila, što predstavlja rast prodaje od 15,8 procenata u odnosu na isti mjesec prošle godine (novembar 2009.: 55.500 vozila). Veliki dio u povećanju prodaje čine rezultati sa tržišta Kine, Indije i Rusije.

"Škoda se nalazi na putu ostvarenja još veće, dvocifrene, stope rasta prodaje u ovoj godini", najavljuje Jürgen Stackmann, član Uprave za prodaju i marketing kompanije Škoda Auto. "Tome u prilog govori i snažan rast postignut u novembru, stoga za 2010. godinu očekujemo ukupan rezultat prodaje od 750.000 vozila, što bi predstavljalo dobar osnov za nastavak rasta prodajnih brojki u narednim godinama."

Na domaćem, češkom, tržištu Škoda je uspjela izgraditi lidersku poziciju: tržišni udio marke u novembru je skočio na 34,3 procenta (2009: 32,9%). U prvih 11 mjeseci na ovo tržište je isporučeno ukupno 53.400 vozila (januar-novembar 2009: 50.800), što je doprinijelo da kumulativni rezultat bude 5,1% veći nego u istom periodu 2009. godine. Najpoželjniji modeli bili su Octavia Combi i Superb Combi. Na tržištu su se također pojavili i prvi primjerci modela Octavia Tour 2.generacije.

Evidentan rast Škoda bilježi i na tržištima Centralne i Istočne Evrope: u Ukrajini (+15,9 procenata), Mađarskoj (+11,4 procenta), Sloveniji (+18,8 %), Estoniji (+17,5 %) i Srbiji (+24,4 %) porasla je prodaja, ali i tržišni udjeli marke.

U Zapadnoj Evropi (bez Njemačke) značajno su veći Škodini tržišni udjeli: Irska (+107,0 %t), Holandija (+92,1 %), Finska (+52,6 %) , Velika Britanija (+23,1 %).
Rezultati sa indijskog, kineskog i ruskog tržišta i dalje čine veliki dio u povećanju prodaje: tako je u prvih 11 mjeseci na tržište Indije isporučeno 17.800 Škoda primjeraka tj. za 33,3 % više u poređenju s istim periodom prošle godine (januar-novembar 2009: 13.300). Kupcima u Kini Škoda Auto je do kraja novembra plasirala 167.000 (2009: 106.900) vozila, što je više za 56,2 % u odnosu na proteklu godinu. Na tržištu Rusije prodato je 41.500 Škodinih vozila (2009: 30.100), čime je prodaja marke porasla za 37,9 procenata.

I druga tržišta igraju važnu ulogu za Škodu: Egipat (+154,4 %), Turska (+90,0 %), Izrael (+58,4 %) i Australija (+32,1 %).

Rezultati prodaje Škoda modela za novembar 2010. (u poređenju s istim periodom protekle godine): Octavia (27.000 primjeraka/+28,9 %), Fabia (19.500 primjeraka/-0,7 %), Superb (8.700 primjeraka /+59,2 %), Yeti (4.500 primjeraka/+75,5 %), Roomster (2.900 primjeraka/-12,2 %t), Octavia Tour (1.800 primjeraka/-51,6 %).