auto
0

Reli Amsterdam - Peking

Hyundai.ba/ Sarajevo-x.com
Greenib Car, Hyundaijev zastupnik za Holandiju, sponzor je klasičnog transkontinentalnog relija od Amesterdama do Pekinga. Za ovaj reli, Hyundai je obezbijedio 20 automobila (Santa Fe, Tucson i Terracan) koji su pružali podršku organizacionom timu tokom čitavog putovanja dugog 27 dana.

Sto klasičnih automobila sudjelovalo je u reliju „Classic Endurance Really Amsterdam – Beijing“, koji zapravo predstavlja test izdržljivosti od 17 650 km.

Reli je startao 15. jula sa trga Dam u Amsterdamu i završio 11. augusta na trgu Tiananmen u glavnom gradu Kine, Pekingu. Organizatori su koristili 20 Hyundaijevih vozila za praćenje više od stotinu oldtimer-a koji su učestvovali u ovom takmičenju. Naime prema kvalifikacijskim pravilima, automobili koji učestvuju u reliju moraju biti stari najmanje 30 godina.

[SLIKA]1[/SLIKA]

Sva Hyundai vozila bila su opremljena pognom na sva četiri točka te sistemom „Truck & Trace“ (sistemom za praćenje i pronalaženje). Pojedini modeli su korišteni kao potpuno opremljene pokretne radiostanice, dok su drugi služili za hitne intervencije. Jedan dio vozila koristili su novinari.

Kako su sva vozila na reliju starija od 30 godina, organizator snosi veliku odgovornost, no u svemu mu uvelike pomažu automobili marke Hyundai. Upravni direktor Greenib Car-a, Geert Vermeer, vrlo je zadovoljan Hyundaijevim sudjelovanjem: “Sretan sam što je Hyundai partner relija. Hyundai je jedan od najboljih proizvođača automobila na svijetu. Prema posljednjem istraživanju J.D.Power agencije za ispitivanje kvalitete u SAD-u, Hyundai je zauzeo treće mjesto, odmah iza Porschea i Lexusa. Ovaj rezultat dokazuje kvalitetu i pouzdanost Hyundai vozila. Sva su vozila besprijekorno odradila svoju ulogu. Velik broj klasičnih vozila, iako pomno pripreman za ovaj događaj, morao se popravljati, dok su se Hyundai vozila, pristigla direktno iz salona, pokazala na visini zadatka.”

Sudionici su na svom putu od Holandije do Kine prošli kroz Njemačku, Austriju, Mađarsku, Rumuniju, Bugarsku i Tursku. Zatim su nastavili kroz Gruziju, Azerbejdžan, Uzbekistan, Kirgistan te Kazahstan da bi na kraju putujući 6000 km kroz Kinu stigli na konačno odredište – Peking.

“Odabrana ruta zaista je spektakularna”, tvrdi Vermeer te nastavlja: “Velikim dijelom pratimo takozvani „Put svile“, drevni trgovački pravac između Europe i Azije. Za ekipe koje sudjeluju u natjecanju, ovaj reli predstavlja ostvarenje dječačkih snova.”

[SLIKA]2[/SLIKA]

Sudionici su u svojim automobilima provodili između 10 i 12 sati dnevno. Vrućine (koje su dosezale i do 40 Celzijevih stupnjeva izvan automobila), zahtjevne ceste i nedostatak sna glavni su problemi s kojima se ovaj hrabri konvoj susretao. S druge strane, u svakom mjestu sudionike relija osmijesima i mahanjem dočekivali su vrlo srdačni domaćini.

Relij su pratili brojni predstavnici medija, a gledaoci u Holandiji i Kini su svakodnevno mogi pratiti avanture konvoja oldtimer-a i njihovu podršku – Hyundai terence.