auto
0

WRC – Tour de Corse

Klix.ba
Pobjednička Impreza na početku rallya
Pobjednička Impreza na početku rallya
Ova pobjeda Pettera Solberga će zasigurno ostati zabilježena u analima rallya na Korzici kao i u rally knjigama historije.

Iz početka izgledalo je da sve radi protiv Pettera. Impreza se u Sanremu pokazala znatno nekonkurentnom na asfaltu, pa nakon toga čak i prije zvaničnog početka rallya na Korzici tj. na shakedownu Solberg je imao nezgodu u kojoj je znatno oštetio Imprezu.

Ali Korzika je inače u WRC-u poznata kao nepredvidiv događaj, a ove godine ih je bilo na pretek te na samom početku niko nije mogao ni pretpostaviti da će se na podijumu naći Solberg, Sainz i Duval.

Zahvaljujući ovom neočekivanom odvijanju događaja imamo priliku gledati jednu od najuzbudljivijh završnica prvenstva u kojoj čak šest vozača ima šansu za osvajanje titule.

Doduše Markko Martin i Marcus Gronholm imaju veoma male izglede, a u isto vrijeme je na čelo generalnog poredka izbio King Carlos Sainz što je veoma važno uzme li se obzir da se sljedeći rally održava na njegovom domaćem terenu u Catalunyi.

Ovo je ukupno četvrta i definitivno najveća pobjeda za Solberga, te mu je ovo bez sumnje najbolja sezona do sada. Solberg je pokazao kavalitete vrhunskog profesionalca tako što je nakon izuzetno neugodnih doživljaja na samom početku rallya ostao sabran i fokusiran. Pored nadljudskih napora koje su Subaruovi mehaničari uložili da osposobe Petterovu Imprezu svoj dobar rezultat on može zahvaliti i kiši koja savršeno odgovara kako Subaruu tako i Pirelli pneumaticima.

Carlos Sainz je dokazao da je trenutno najiskusniji vozač u šampionatu kako pametnom i brzom vožnjom tako i mudrim izborom guma, pogotovo na zadnja dva brzinca kada je bio na trećoj poziciji iza Duvala, te gdje se odlučio za montiranje narezanih slikova, dok je Duval odabrao intermedijum pneumatike.

Na predzadnjem SS-u činilo se da je Sainz taj koji je pogriješio jer je cesta još uvijek bila poprilično mokra te je Duval povećao prednost na preko 13 sekundi. Ipak na zadnjem brzincu asfalt je bio potpuno suh što je savršeno odgovaralo Michelinkama na Sainzovoj Xsari te mu je Duval ipak morao prepustiti drugu poziciju.

Zahvaljujući ovome Sainz je sada vodeći i u generalnom poredku a donio je i znatan broj bodova za Citroen koji je povećao prednost u odnosu na Peugeot u poretku konstruktora.

Od Loeba se nakon Sanrema mnogo očekivalo, očito i previše, te je zbog fatalne greške drugog dana izgubio previše vremena i tako završio ovaj rally bez ijednog boda.

U taboru Forda najviše radosti je donio Francois Duval koji je završio treći, te ako se uzme njegovo neiskustvo sa ovim rallyem i da je za protivnika imao Sainza može se smatrati da je ostvario prvoklasan rezultat.

Za razočarenje u Fordu pobrinuo se Markko Martin koji je na SS8 kasno kočio i završio van ceste poptuno uništivši Focusa.

Pomenuti mehaničari Subarua koji su najzaslužniji za Petterovu pobjedu su zasluženo dobili Inmarsat Star of the Rally nagradu koju im je po običaju dodijeli Nicky Grist, bivši suvozač Collina McRaea.