{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Predstavljanje Lexusa japanskom tržištu

11.4.2003. u 12:27
0
0
Predstavljanje Lexusa japanskom tržištu
0
Predstavljanje Lexusa japanskom tržištu
Toyota Motor Corporationu Japanu nedavno je objavila da će re-organizovati svoje prodajne kanale te da će do sredine 2005. godine otvoriti čak 150 prodajnih salona svoje luksuzne pod-marke Lexus.
Vozila sa značkom Lexus trenutno se nude u više od 35 zemalja, ali u Japanu su ta ista vozila prodavana isključivo pod imenom Toyota. Ova re-organizacija ima za cilj popularizaciju ovog imena u matičnoj državi i osiguravanje identiteta kao posebne marke automobila. "Mi smo veoma uzbuđeni činjenicom da će se automobili sa značkom Lexsusa od sada prodavati i u Japanu." rekao je Denny Clements, podpredsjednik i generalni menadžer grupe Lexus. "Kada je Lexus osnovan glavni cilj je bio stvoriti svjetski uglednu marku. Sa ovim predstavljanjem u Japanu mi smo još jedan korak bliže ostvarivanju tog cilja."

Lexus je osnovan 1989. godine u Sjedinjenim Američkim Državama sa dva modela LS 400 i ES 250. Sada Lexus nudi osam modela uključujući luksuzne limuzine, jednako luksuzne SUV-ove te jedan kabriolet sa tvrdim pokretnim krovom. Kao dodatak svemu stoji činjenica da je Lexus najprodavanija marka luksuznih automobila već tri godine zaredom u SAD-u.
"Lexus je uspostavio veoma cijenjenu reputaciju i ugled na američkom tržištu." rekao je Fujio Cho, predsjednik Toyota Motor Corporationa. "Predstavljanje ove ugledne marke u Japanu pomoći će nam da stvorimo globalno uglednu i prepoznatljivu marku u 21. vijeku."

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: