{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Povratak francuskog GTI-ja

S
20.5.2010. u 17:55
0
12
Povratak francuskog GTI-ja
0
Iako je Peugeot svojevremeno digao ruke od svoje popularne GTI ponude modela, čini se da ih veliko tržište sportskih kompakta ponovno privuklo. Tako će prvi novi GTI biti model 308, s tim da za sada ne misle učestvovati u utrci snagom sa ostalim konkurentima.
Peugeot je u cilju oživljavanja svojih GTI modela preuzeo 1,6 THP turbobenzinski motor od 200 KS iz modela RCZ, smjestio ga u kompaktni 308 i uz nekoliko dorada objavio prve detalje za svoj GTI nove generacije.

Ipak, očito je da za početak u Peugeotu nemaju namjeru učestvovati u nemilosrdnoj utrci snagom u kojoj se već godinama dokazuju Mazda, Opel, Ford, VW i Renault. Za početak cilj im je prije svega ponuditi ugodan i bogato opremljen kompakt sportskih performansi koji će biti svakodnevno upotrebljiv i udoban. Tako je 308 sa 200 KS i 275 Nm okretnog momenta sada sposoban ubrzati od 0 do 100 km/h za 7,7 sekundi, s tim da ovaj moderni motor omogućava i odlična međuubrzanja pa tako od 80 do 120 km/h stiže za 6,7 sekundi.

Vizuelno 308 GTI od ostalih modela će se razlikovati zahvaljujući novooblikovanom prednjem braniku, koji je tačnije posuđen od modela 308 CC, te zadnjim odbojnikom koji također ističe sportski karakter automobila diksretnim difuzorom zraka i mjestom za masivni dvostruki završetak izduvnog sistema. Nezaobilazni su bili i sportski detalji poput većeg krovnog spojlera, prepoznatljivih GTI oznaka na karoseriji, ali i atraktivni Lincancabur 18-inčni naplaci od lake legure.

Unutrašnjost je na jednak način suptilno obogaćena sportskim detaljima, gdje pažnju prije svega privlači sportski oblikovan upravljač koji je obložen kvalitetnom kožom i čiji je donji dio obruča zaravnjen kao na takmičarskim automobilima. Neizbježni su bili i detalji i umeci od aluminijuma, dok prestižnoim izgledu doprinosi i sjajna crna centralna konzola.

Uz sve estetske izmjene i snažni motor, 308 GTI je u odnosu na standardne modele dobio i dorađeni ovjes koji je nešto niži i krući što pogoduje dinamičnoj vožnji, s tim da ni ovdje ne treba očekivati beskompromisne osobine, jer 308 GTI nema namjeru ni u jednom detalju nuditi performanse koje idu na prevelik uštrb udobnosti putnika.
Na većini tržišta u Evropi Peugeot 308 GTI već je dostupan, i to po cijeni od oko 30 hiljada eura.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: