(Ne)dovoljno brz
9

Pogledajte kako se na Nürburgringu snašao Hyundai i30 N

E. L.
Redizajniranom izdanju Hyundaijevog odgovora na slične sportske modele koji dolaze iz Honde, Renaulta, Cupre, VW-a... za prolazak kroz "zeleni pakao“ trebalo je osam minuta i 5,19 sekundi.

Hyundaijev osvježen sportski model i30 N iza kojeg stoji N odjel predstavljen je u septembru prošle godine, a među najznačajnijim novostima "facelift“ izdanja ponajviše se ističe uvođenje opcije automatskog 8-stepenog mjenjača sa dva kvačila za koji u južnokorejskoj automobilskoj kompaniji tvrde da je optimalno rješenje za ljubitelje vožnje na stazi.

Videomaterijal otkriva kako se na čuvenoj njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife snašao i30 N sa spomenutim automatskim mjenjačem i Performance paketom iza čijeg je upravljača bio trkač, novinar i testni vozač njemačkog magazina Sport Auto Christian Gebhardt.

Iako je bilo problema oko uređaja za snimanje, na kraju je potvrđeno da je Gebhardtu za prolazak kroz „zeleni pakao“ trebalo osam minuta i 5,19 sekundi, pa ulazak u klub "Under 8" do daljnjeg ostaje na čekanju.

Na automobilu su bile 19-inčne gume Pirelli P Zero Trofeo R, a dvolitarski četverocilindarski turbobenzinac razvija 280 KS i 392 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,9 sekundi i 249 km/h.