Nakon 3008-ice
12

Peugeot zategnuo bore i modelu 5008

D. B.
Nakon što je prije nekoliko dana predstavljen obnovljeni 3008, Peugeot je isto učinio sa svojim nešto većim crossoverom 5008 koji ima treći red sjedišta.

Odvažni dizajn prednje maske je sličan kao i kod modela 3008 koji smo vidjeli ranije ove sedmice, rešetka hladnjaka bez okvira se proteže ispod prednjih svjetala, tu su LED dnevna svjetla u obliku očnjaka koja se spuštaju niz branik, a to je karakteristika svih ostalih novih Peugeotovih modela.

Oznaka 5008 se nalazi na rubu poklopca motora i to poredstavlja retro detalj, a bolje opremljeni modeli imaju full LED svjetla. GT i GT Pack modeli se razlikuju od ostalih po posebnom dizajnu rešetke hladnjaka, ali i novom setu 19-inčnih felgi u slučaju GT Pack modela. Opciono je za oba modela dostupan Black Pack paket opreme koji donosi tamne ukrase eksterijera.

Kao i 3008, veći 5008 je dobio 10-inčni ekran infotainment sistema osjetljiv na dodir, koji se kombinuje s digitalnim 12,3-inčnim instrument klasterom. Redizajnirani 5008 je dobio mogućnost odabira moda vožnje u strandardnoj opremi za sve modele koji imaju automatski mjenjač. Radi se o modovima Normal, Sport i Eco, a tu je i Advancet Grip Control sistem koji optimizira kontrolu prijanjanja zahvaljujući modovima Normal, Snow, Mud i Sand iako se zapravo ne radi o 4x4 sistemu.

Kada je riječ o tehnologiji, obnovljeni 5008 ima sve, od adaptivnog tempomata sa stop&go funkcijom preko night vision sistema, pa do sigurnosnih sistema koji uključuju sistem automatskog kočenja u hitnim situacijama, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, sistem pomoći održavanja pozicije u traci i slično. Crossover je opremljen i Focal sound sistemom od 515W, kao i dvodjelnim panoramskim krovom te handsfree sistemom otvaranja vrata prtljažnika.

U ponudi motora su 1,2-litarski trocilindrični turbobenzinac koji razvija 130 KS i 230 Nm obrtnog momenta, kao i 1,6-litarski četverocilindrični motor koji isporučuje 180 KS i 250 Nn. Slabiji motor je uparen sa 6-stepenim manuelnim ili opcionim osmostepenim automatskim mjenjačem, dok je automatski mjenjač jedini izbor za snažniji motor.

Što se tiče dizela, tu je 1,5-litarski četverocilindrični motor koji nudi 130 KS i 300 Nm obrtnog momenta, a dostupan je sa manuelnim i automatskim mjenjačem. Snažniji 2,0-litarski dizel proizvodi 180 KS i 400 Nm koji je uparen isključivo sa osmostepenim automatskim mjenjačem.

Najbrži od svih je benzinac sa 180 KS koji od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,3 sekunde te stiže do maksimalnih 220 km/h.

Prodaja osvježene 5008-ce počinje nešto kasnije ove godine.