Ružno pače se izleglo
0

Zvanični izgled Porsche Panamere

Sarajevo-x.com
Predugo iščekivanje i brojne "teaser" fotografije porscheove prve limuzine konačno su okončani. Iako su stavili embargo za objavu fotografija tek 24. novembra, nije im uspjelo zadržati izgled Panamere u tajnosti do tada.

Prve zvanične fotografije kompletne Panamere otkrivaju neobičnu limuzinu koja svojom impozantnom ali i pomalo nezgrapnom siluetom svijet automobila obogaćuje još jednom, do sada neviđenom kombinacijom. Porsche se odvažio na ulazak među prestižne sportske limuzine, a i pored dikutabilnog izgleda uspjeh je prilično izvjestan, pogotov kada se uzmu rezultati koje je ostavrio jednako neprivlačno dizajnirani Cayenne.

Sa Panamerom u Porscheu planiraju preoteti kupce Mercedesa CLS-a, Aston Martina Rapide ali i budućeg Audija A7 i BMW-a CS. Izgled masivne limuzine potvrđen je i impresivnim dimenzijama, pa sa dužinom od 4,97 metara i ukupnom masom od skoro dvije tone svakako ne spada po prepoznatljivu filozofiju Porscheovih laganih sportskih kupea.

Naravno ništa manje od najnaprednije tehnologije ne treba očekivati u najluksuznijem Porscheu. Vrhunsku udobnost ali i užitak vožnje pravog Porschea garantuje elektronski kontrolisan zračni ovjes, dok će automatski mjenjač sa dva kvačila ili PDK omogućiti maksimalno iskorištavanje snage motora. Također, za djelotvoran prenos snage na podlogu u Porscheu su za Panameru pripremili i djelimičnu blokadu diferencijala, pa po svemu sudeći Panamera u pogledu voznih osobina ne bi trebala zaostajati za 911 ili tačnije Cayenneom.

Za početak Porsche će nuditi dvije verzije Panamere. Naravno tu će biti osnovna S verzija i potentna Turbo verzija. Panamera S biće obdarena sa 400 KS, dok će Turbo model zahvaljujući naprednoj twin-turbo tehnologiji isporučivati čak 500 KS.

Naknadno se očekuje uvođenje i najslabije verzije koja bi iz V6 motora trebala dobivati oko 300 KS, dok se hibridni pogon najavljuje kao finalni korak u ponudi Panamere. Također, pozunavajući Porsche i stalno pomjeranje granica nije isključeno da će u kasnijoj fazi biti ponuđen Turbo S model sa preko 600 KS.

Sa Panamerom Porsche najveće ambicije ima u SAD-u i Evropi, ali i Aziji, a već sada je poznato da se planira proizvodnja od oko 50.000 primjeraka godišnje.