Novi SUV
0

Renault sve više otkriva novi Austral

Klix.ba
Novi SUV iz Renaulta, Austral je u posljednjoj fazi razvoja, maskiran je i pušten na evropske puteve, a dovršen je i njegov inovativni 48-voltni hibridni pogon.

Novi Renault Austral je u posljednjoj fazi razvoja. Prije zvaničnog početka prodaje novog modela, Renault mjesecima sprovodi opsežne testove kako bi se osigurao najviši kvalitet i pouzdanost. Testovi izdržljivosti omogućavaju da se provjeri pouzdanost i dugotrajnost različitih sastavnih dijelova.

U ovim strogim uslovima je razvijen i novi motor kojim je opremljen novi Renault Austral i na kojem je prvi put u Renaultovoj ponudi upotrebljena visoko efikasna tehnologija 48-voltnog blagog benzinskog hibrida.

Zahtjevni testovi za garanciju najboljeg kvaliteta

Na novom Renaultu Austral se trenutno sprovode dodatni testovi poznatiji kao "Confirmation Runs". U praksi to znači da će flota od stotinjak automobila preći dva miliona kilometara.

Novi Austral će sada proputovati Francusku, Španiju, Njemačku i Rumuniju kako bi se provjerila ispravnost prethodno dobijenih vrijednosti. Tako će 900 vozača preći 600.000 kilometara u stvarnim uslovima na otvorenom putu kao i još 1.400.000 kilometara na trkaćoj stazi.

Ovi testovi će, na primjer, omogućiti da se provjere postavke nove platforme CMF-CD3, sistemi za pomoć u vožnji, zvučna izolacija ili udobnost ovjesa.

Novi i izuetno efikasni motori

Najveća novost svakako je novi 48-voltni blagi hibridni motor.

Novi trocilindrični motor zapremine 1200 cm3 sa turbopunjačem razvija snagu od 130 KS pri 4500 o/min, dok pri 1750 o/min razvija obrtni moment od 230Nm. Ovaj motor sa direktnim ubrizgavanjem je izrađen od aluminijuma kako bi se smanjila njegova masa. Upotrebljava tehnologiju varijabilnog otvaranja ventila kako bi se smanjila potrošnja kada motor nije pod opterećenjem i kako bi se razvio veći obrtni moment i snaga prilikom intenzivnije upotrebe motora.

Novi 48-voltni blagi hibrid je opremljen litijum-jonskom baterijom od 12V, inverterom 12-48V i elektropokretačem od 48V i omogućava regenerativno kočenje, isporuku dodatnog obrtnog momenta i snabdijevanje električne mreže.

To omogućava potrošnju od samo 5,6 l/100 km i emisije CO2 od 127g CO2/km u mješovitom ciklusu vožnje prema ispitnom postupku WLTP (u toku je homologacija podataka). Također, sa ovim motorom Renault Austral ubrzava od 0 do 100 km/h za 8,8 s i od 80 do 120 km/h za 7,3 s.

Osim smanjenih emisija CO2, ovaj motor je posebno štedljiv jer njegova nova tehnologija filtera krutih čestica, ventili sistema recirkulacije izduvnih gasova (EGR) i brizgaljke visokog pritiska u kojima se stvara pritisak od 350 bara, drastično smanjuju emisije svih štetnih gasova (PN, HC, CO, NOX).

Zahvaljujući inovativnoj tehnologiji 48-voltnog blagog hibrida, Austral će biti dostupan sa motorom manjih dimenzija koji je jednako efikasan kao i veći motori.