{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Renault Captur stigao u BiH premijerom u Međugorju

14.6.2013. u 13:55
0
3
Renault Captur stigao u BiH premijerom u Međugorju
0
Jučer je zvaničnom promocijom u Međugorju i testnim vožnjama na tržište Bosne i Hercegovine uveden Renaultov potpuno novi model, crossover Captur koji je nastao na osnovi Clia četvrte generacije. Uz ovaj zanimljivi model Renault je predstavio i Clio IV u karavanskoj verziji, ali i redizajnirani Scenic te svojevrsni crossover model Scenic Xmod.
Istorija je pokazala da Renault nikada nije prestao istraživati nove ideje i mijenjati konvencionalno poimanje automobila. Novi dokaz jeste Captur, Renaultov prvi urbani crossover koji se jasno ističe u saobraćaju i koji spaja najbolje od tri različita svijeta - izražajan stajling i povišenu poziciju sjedenja tipičnu za SUV vozila, zatim prostranost i modularnost enterijera tipičnu za MPV vozila, te agilnost i užitak u vožnji tipične za kompaktni gradski automobil.

Capturove pažljivo izbalansirane i skladne, fluidne linije stvaraju izražajan stav. Kombinacija kompaktnih mjera, povišenog rastojanja od tla, velikih točkova i štitnika karoserije, čini svakodnevnu vožnju maksimalno ugodnom. Renault Captur će nuditi brojne opcije podešavanja prema individualnim željama, a već standardno dolazi sa dvobojnom karoserijom, odnosno atraktivnim kontrastom krova i ostatka karoserije.

Uprkos kompaktnim mjerama (dužina 4,12 metara), Captur nudi naglašen osjećaj prostranosti. Njegova kabina veselih boja nudi ugodnu atmosferu, a tu su i brojne opcije podešavanja. Captur nudi udobnost dostojnu velikih MPV vozila, te kvalitete kao što su visoka pozicija sjedenja, veliki prtljažnik (377 - 455 - 1.235l), modularni enterijer (klizna stražnja klupa) i slično.

Foto: Auti.ba
Foto: Auti.ba


Captur je postavljen na platformu novog Clija IV, koja postavlja mjerila u B segmentu, kada je u pitanju užitak u vožnji. Ponuda benzinskih i dizelskih motora uključuje posljednja dostignuća Renault tehnologije, a posebna je pažnja posvećena smanjenju potrošnje i štetnih emisija. Među dostupnim benzinskim motorima su Energy TCe 90 (tri cilindra i samo 898 cm3) i TCe 120 EDC (četiri cilindra, 1198 cm3), dostupan s mjenjačem sa dvostrukim kvačilom (EDC, Efficient Dual Clutch). Kad je riječ o dizelskom agregatu, Energy dCi 90 troši samo 3,7 litara/100 km i ispušta samo 96 g CO2 po kilometru, što su rekordno male vrijednosti za klasu automobila kojoj Captur pripada.

Novi Renaultov crossover je u posljednjim EuroNCAP sigurnosnim testiranjima ostvario maksimalan rezultat od pet zvjezdica i to u pooštrenom režimu testova. To je 15. put da Renault sa svojim modelima ostvaruje maksimalan rezultat, što mu je već odavno priskrbilo titulu proizvođača vrhunski sigurnih automobila.

Renault Captur, koji je upravo stigao u BiH, unijet će u B automobilski segment dobrodošlo šarenilo i blještavilo, no ne gubeći iz vida potrebu da istovremeno bude racionalno praktičan. Cijene Renaulta Captur u BiH startaju od 25.881 KM do registracije za model Authentique TCe 90 Start&Stop. Do kraja ove godine Renault u BiH planira prodati oko 50 primjeraka modela Captur.

Novi Renault Clio Grandtour u BiH već od 20.999 KM



Atletski izvajano tijelo malog francuskog karavana unutar kompaktne dužine od 4.267 mm sadrži svu funkcionalnost i modularnost, koja se očekuje od karavana B segmenta, a sa prtljažnikom osnovne zapremine od 443 litre, koja segmentnim preklapanjem raste na čitavih 1.380 litara, Clio IV Grandtour bez problema zadovoljava sve porodične potrebe. Uz to, preklapanjem suvozačevog sjedišta, omogućen je prevoz predmeta ukupne dužine od 2,48 metara.

Ponuda motora preuzeta je od standardnog Clija i podrazumijeva sposobne i štedljive pogonske jedinice, koje obećavaju mnogo zabave u vožnji. To su 1.2 16V benzinac sa 75 KS, zatim 0,9-litarski TCe benzinac sa 90 KS, te 1,5-litarski dCi dizelaš u izvedbama sa 75 i 90 KS. Posebnu pažnju plijeni 0,9-litarski trocilindarski turbobenzinac, koji se ističe naprednim performansama uz prosjek potrošnje od svega 4,5 litara na 100 km, dok je dCi dizelaš sa 90 KS sa prosječnu potrošnju od tek 3,6 litara istinski štedljivac.



Novi Clio je uz identičnu ponudu motora i opreme u odnosu na petovratni model skuplji za 1.144 KM, pa tako njegove cijene u BiH startaju već od 20.999 KM sa PDV-om. Za tu cijenu dobija se model pokretan 1,2-litarskim 16V benzincem sa 75 KS opremljen razinom Authentique (ABS, ESP, pomoć pri kretanju na uzbrdici, LED dnevna svjetla, tempomat, elektrificirani prozori i retrovizori, prednji i bočni zračni jastuci, putni računar) i dodatnim paketom Cool, koji na sve navedeno donosi još i klima uređaj i Radio MP3 sa AUX, Bluetooth i USB konekcijom.

Obnovljeni Renault Scenic i pustolovni Scenic Xmod stigli u BiH



Nakon Captura, kao svojevrsne crossover izvedbe Clia IV, iz Renaulta nam stiže još jedan zanimljiv crossover - Scenic Xmod. Svojim robusnim izgledom, sposobnim TCe 130 benzincem i inovativnom Extended Grip kontrolom trakcije, ovaj će model upotpuniti ponudu francuskog MPV-a, vodećeg u svojoj klasi.

Sportski elegantan, Scenic Xmod uspješno kombinuje izgled crossovera sa praktičnim vrijednostima MPV-a. Sa povećanim razmakom od tla (za 1 cm), atraktivnim felgama, suptilnim off-road dodacima, te hromiranim krovnim nosačima, Scenic Xmod izgleda poput malog terenca.

Foto: Auti.ba
Foto: Auti.ba


I u unutrašnjosti vlada robusna atmosfera, zahvaljujući velikoj centralnoj konzoli na kojoj je smještena kontrola Extended Grip kontrole trakcije, te komande multimedijalnog sistema, dok gornjim dijelom dominira TFT digitalni displej kao dio R-Link multimedijalnog sistema. Naravno sve praktične vrijednosti klasičnog Scenica, poput prtljažnika zapremine 555 litara i čak 70 litara prostora u pretincima su i dalje tu.

Kada su u pitanju “klasični” Scenic modeli, oni su osim novog izgleda, oplemenjeni i posljednjim dostignućima kada su u pitanju Energy pogonski agregati. Simbol Renaultovog konstruktorskog znanja, najnoviji motor iz palete ENERGY - TCe 130 - izuzetno je tih i dinamičan, te nudi istinski užitak u vožnji, dok obrtni moment od 205 Nm omogućava glatka i ugodna ubrzanja, a sve to prati potrošnja od od 6,2/100 km (6,4 l za Grand Scénic ). Obnovu zaokružuju Bose audio sistem, te R-Link multimedijalni sistem.

Sve u svemu, Scenic je nakon 4.300.000 proizvedenih primjeraka od prvog predstavljanja 1996. godine, spreman za novi tržišni zalet. U BiH cijene obnovljenog Scenica i Grand Scenica startaju od 26.999 KM (Authentique 1.6 16v) odnosno 28.399 KM (Expression 1.6 16v) za Grand Scenic sa pet sjedišta, dok doplata za treći red sjedišta iznosi 1.030 KM. Inovativni Scenic Xmod može biti vaš već od 28.899 KM (Expression 1.6 16v).

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: