{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Predstavljeni X6 M i X5 M

S
8.4.2009. u 15:08
0
19
Predstavljeni X6 M i X5 M
0
Predstavljeni X6 M i X5 M
Nakon brojnih najava BMW je konačno odlučio prekinuti iščekivanja, te je i zvanično predstavio M verzije modela X6 i X5. Nema sumnje u dvije stvari, da je riječ o pravim supersportskim SUV-ovima, ali i da slovo M sada ima drugačije i čudnije značenje.
Slava BMW-ovih Motorsport modela je neupitna, te od vremena E30 M3 pa do savremenih M5 i M6 ovi modeli su predstavljali svojevrstan sistem mjerila za vrhunske performanse i jedinstvena vozačka iskustva. Onda kada su u BMW-u odlučili u M odjel uputiti modele X5 i X6 mnogi puritanski ljubitelji ove marke su sa gađenjem gledali na taj potez. Ipak, sada kada su tu prvi SUV M-ovi očito je da taj potez i ne treba tako tragično doživljavati, naprotiv.



Ono što je BMW prije svega natjeralo na stvaranje M verzija ova dva modela je ponuda Porschea, koji je sa svim verzijama Cayennea dokazao da je itekako moguće ponuditi supersportski SUV. Tako sada dva bavarska „uber“ SUV-a stižu potpuno spremni da predstave M iskustvo u nekom novom svijetlu. Sa prvim podacima najvažniji je svakako onaj koji se tiče motora, pa je sada poznato da će oba modela dobiti novorazvijeni 4,4-litarski V8 motor sa twin-turbo sistemom prednabijanja usisanog zraka. Ovaj veliki motor će biti odlična mjera za velike i teške SUV-ove, a to potvrđuje i maksimalnih 555 KS koje su dostupne na 6.000 okr/min. Obrtni moment od 678 Nm još je veći adut u borbi sa kilogramima, tako da odlične performanse već sada nisu upitne.



Naravno, kao i svaki M model, i ova dva SUV-a su dobili pregršt tehnoloških poslastica koje obezbjeđuju potpuno iskorištavanje potencijala motora i ovjesa. Prije svega se ističe šestostepeni M Sport automatski mjenjač koji omogućava potpuno automatsku izmjenu stepeni prenosa, ali i M način rada kada vozač sam bira stepen prenosa putem ručica iza upravljača. Ovaj mjenjač omogućava i popularni „launch control“ koji je uz napredni pogon na sve točkove jedan od glavnih razloga za ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 4,5 sekundi.



Posebno razvijeni ovjes Dynamic Performance Control je također dostupan, a zanimljivo je da se u BMW-u ni u slučaju ovih modela nisu željeli odreći svog postulata o rasporedu težine 50:50 po osovinama, koji je preduslov za odlične vozne osobine. Jasno, M modeli se moraju i vizuelno isticati, tako su i „uber SUV-ovi“ dobili izuzetno agresivno oblikovane odbojnike sa velikim otvorima za zrak i usmjeravanje zraka, kao i impresivne 20-inčne naplatke od lake legure.






Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: