Novo remek-djelo
14

Paganijev novi supersportski dvosjed krije se iza naziva Utopia

E. L.
U nastanku Utopije legendarni Horacio Pagani konsultovao se s vlasnicima njegovih ranijih modela koji su tražili da automobil bude jednostavan, lagan i zabavan u vožnji.

Pagani je predstavio produkcijsko izdanje svog novog supersportskog dvosjeda koji se u fazi razvoja krio iza oznake C10, a zvaničan naziv automobila inspirisan je knjigom Utopia koju je 1516. godine napisao filozof i humanista Thomas More.

U razvoju Utopije koju će italijanska kompanija inicijalno napraviti u 99 primjeraka Horacio Pagani konsultovao se s vlasnicima njegovih ranijih supersportskih modela koji su insistirali da Paganijev novi automobil bude jednostavan, lagan i zabavan u vožnji.

Informacija o cijeni i početku isporuke još uvijek nije objavljena, ali se zna da minimalistički dizajniranu Utopiju (čija masa iznosi 1.280 kilograma) pokreće centralno smješten AMG-ov 6-litarski V12 motor koji uz asistenciju dva turbopunjača razvija više od 860 KS pri 6.000 obr/min i 1.100 Nm najvećeg obrtnog momenta koji je raspoloživ od 2.800 do 5.900 obr/min.

Za prijenos snage na zadnju osovinu kupci će moći da biraju između automatskog i ručnog mjenjača, u oba slučaja sa sedam stepeni prijenosa, a u Paganiju tvrde da u ovom trenutku niko nema automatski mjenjač koji ide brže iz jednog u drugi stepen prijenosa.

Utopia je postavljena na zanimljivim 21 i 22-inčnim felgama s centralnom maticom za pričvršćivanje (na kojima su gume Pirelli P Zero Corsa) iza kojih se vide Brembo karbonsko-keramičke kočnice, a pogled u kabinu pokazuje da dominiraju analogni instrumenti. Uzme li se sve u obzir, jasno je da je Horacio Pagani uvažio želje svojih ranijih kupaca koji će, vjerovatno, opet stati u red.