Sa novim licem u Ženevu
0

Osvježen Renault Clio

Sarajevo-x.com
Jedan od najuspješnijih modela Renaulta je i u svojoj trećoj generaciji naišao na izuzetno dobar odziv tržišta, a nakon skoro četiri godine egzistencije Clia III u Renaultu su odlučili da mu podare novu mladost.

Sa razvojem novog i svježijeg dizajnerskog pravca koji je započeo sa Twingom i trećom generacijom Lagune, pa se nastavio sa trećom generacijom Meganea bilo je jasno da će svi modeli ovog proizvođača nasljediti novi izgled. Prvi na udaru bio je upravo Clio, koji je u suštini zadržao svoje prepoznatljive kvalitete, ali je ujedno dobio i neke dizajnerske detalje koji već polako postaju znak raspoznavanja Renaulta.

Kako to obično i bude slučaj kod redizajniranja modela, najradikalnije izmjene pretrpio je i sada prednji dio automobila. Svjetla su sada, iako vrlo slična prethodnoj verziji, modernija i nešto dublje ulaze u površinu prednjeg odbojnika, dok su na bokovima dobila utor koji dodatno ističe mišićavost prednjeg odbojnika, a ujedno čini da Clio izgleda još agresivnije. Sam odbojnik je u potpunosti preoblikovan, pa se prije svega ističe ogroman otvor za zrak koji skoro da zauzima cijelu površinu. Također, prepoznatljiva maska je sada zamjenjena minijaturnim otvorom, a sam poklopac motora je spušten znatno niže, do donje linije prednjih svjetala. Uz svjetla za maglo koja strše iz prednjeg odbojnika, što je donedavno bilo odlika samo modela sa Renault Sport značkom, jasno je da Clio sada agresivnije nastupa, a iako nije riječ o klasičnoj eleganciji i ljepoti koja se primjećuje na prvi pogled izvjesno je da će se i ovaj oblik uvući pod kožu mnogim kupcima.

Očekivano, najmanje novosti ima na bokovima Clia, a činjenica je da prepoznatljiva silueta i nije imala nedostataka. Na zadnjem dijelu jedna od najvećih novosti su stop svjetla sa modernijom grafikom koja se bolje uklapa u nove linije, dok je utisak upotpunjen preoblikovanim zadnjim odbojnikom koji je znatno elegantniji, a ujedno više ne skriva i cijevi izduvnog sistema. Uz redizajn cijele ponude modela uporedo je predstavljen i Clio GT koji se odlikuje aerodinamičkim kompletom koji bi dodatno trebao istaći sportski karakter ovog modela.

Unutrašnjost je, u suštini, pretrpjela najmanje promjene, pa osim bogatijih paketa opreme, bolje kvalitete materijala i završne obrade, bolje oblikovanih sjedišta nema vizuelnih novosti koji bi novajliju mogle razlikovati od prethodnika.

Redizajnirani Clio III će svoju zvaničnu premijeru imati na predstojećem sajmu automobila u Ženevi, dok bi prodaja u Evropi trebala početi već tokom petog mjeseca ove godine.