{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nova generacija japanskog supersportiste

S
6.7.2008. u 08:32
0
3
Nova generacija japanskog supersportiste
0
Iako je još uvijek u početnoj fazi razvoja, očito je da je nova Honda NSX u suštini gotov auto koji bi uskoro mogao biti spreman za svoju premijeru. Nakon svih uspješnih generacija, ovaj put Honda pomjera granice, pa će novi NSX sa V10 motorom sa punim pravom biti u eliti supersportista.


Kao i većina sportskih automobila, Honda osnovna testiranja i podešavanja izvodi na stazi Nurburgring u Njemačkoj, gdje je su automobilistički paparazzi i uhvatili zamaskirani model. Iako je maska kvalitetna i krije većinu detalja, već je jasno kako će izgledati osnovne konture novog NSX-a, a zahvaljujući grafičkim dizajnerima koji su "uklonili" masku stvorena je prilično realna slika koja će vrlo vjerovatno minimalno odstupati od serijskog modela.

Hondini inžinjeri i test vozači za početak imaju dva cilja sa testiranjima na Ringu. Prije svega zadatak je do savršenstva razviti i prilagoditi ovjes i kočnice, ali ono što je finalna misija je da NSX bude najbrži serisjki automobil na ovoj stazi. Iako su na zadatku najbolji stručnjaci, a i sama osnova nudi takvu mogućnost, jasno je da i neće biti tako lako s obzirom na vremena koja su ne tako davno postavili Corvette ZR1 i Nissan GT-R.



Iako u osnovi i nije zvanično potvrđeno da će se novi coupe uopšte zvati NSX, jasno je da nasljeđuje upravo taj model, ali sa jednim velikim izuzetkom. Pored sve napredne tehnologije i potpuno nove konstrukcije, novi NSX će otići korak dalje, i to prije svega zahvaljujući moćnom 5,5-litarskom V10 motoru koji će isporučivati oko 550 KS. Uz vrhunske performanse ovaj motor će biti opremljen i sistemom gašenja pojedinih cilindara kada nema potrebe za punom snagom, i to prije svega zbog smanjenja potrošnje i emisije štetnih gasova. Također, veliki podstrek za performanse će biti i aluminijska karoserija, dok uz 8-stepeni automatski mjenjač i pogon na sve točkove pritužbe na loše performanse ili loš vozački ugođaj ne bi trebale biti moguće.



Novi japanski supersportista će svjetlo dana kao serijski model ugledati tek krajem 2010. godine, a s obzirom na tehnologiju i performanse očekuje se da će i cijena biti vrhunska.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: