{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nova generacija Audija Q7

S
24.4.2009. u 18:01
0
8
Nova generacija Audija Q7
0
Nova generacija Audija Q7
Kada je prije tri godine predstavljen javnosti sportski višenamjenski automobil-SUV-Audi Q7 odmah je zauzeo lidersku poziciju u svojoj klasi-kao sportski, luksuzni i svestrani automobil sofisticirane tehnologije.
Audi ga je sada Audi učinio još boljim: elegantnijim, efikasnijim i ekološki još neškodljivijim: Q7 3.0 TDI quattro ima potrošnju od tek 9,1 litara na 100 kilometara. Sada je u ponudi i nova verzija dizelaša -TDI clean diesel- sa najčišćom dizel tehnologijom na svijetu, s potrošnjom od samo 8,9 litara na 100 km.

Q7 je grandiozni Audi za sportske individualiste kojima je automobil potreban za sport, slobodno vrijeme i posao. Dinamične proporcije i ekspresivne linije vizualiziraju snažni karakter Audija Q7 dok su decentne modifikacije sada naglasile eleganciju njegovog dizajna.

Dizajn: Jezik dinamike

Gledajući sprijeda, predstavlja nam se jednookvirna rešetka hladnjaka u novom ruhu, kojoj kontriraju vertikalne kromirane lamele u crnoj boji visokog sjaja. Redizajn su doživjeli i branici: u donjem dijelu lakirani u crnoj ili sivoj kontrastnoj nijansi, ovisno o boji vozila. Nova, integrisana zaštita za donji dio karoserije u središnjem dijelu branika markantnog je rebrastog dizajna.

Pored halogenih Audi nudi i xenon plus-varijantu glavnih reflektora, kao i novu adaptive-light-varijantu u kojoj su osim kratkog (oborenog), dugog i specijalnog svjetla za vožnju autocestom, integrisana i svjetla za vožnju u krivini i zakretno svjetlo.

Svijetleće diode sažete u trakama u obliku slova "U" proizvode dnevno svjetlo u kooperaciji sa xenon glavnim reflektorom. I žmigavci - izvedeni kao ravne linije na gornjem rubu ulaza za zrak - također čine LED diode.

Bočni izgled s linijom krova zbog koje Q7 podsjeća na coupe, s ravnom linijom prozora i napetom muskulaturom naglašava njegovu dinamičnu pojavu. Redizajnirane lajsne vrata posebno akcentiraju dinamični outfit Audija Q7.

Lakometalni točkovi imaju format 7,5 J x 18, odnosno gume 235/60; kod varijante s motorom V6 felge izvedene su u dizajnu sa sedam tj. kod V8-varijante sa šest krakova formata 8 J x 18.

Donji dio stražnjeg branika također je lakiran u kontrastnoj boji. Stražnji poklopac koji u "S"-konturi dijelom obuhvata stražnje stupove krova ima novu i intenzivno pečatljivu formu u području registarske oznake. U cilju smanjenja težine stražnji poklopac je sačinjen od aluminija baš kao i poklopac prostora za motor ili blatobrani. Serijski LED u stražnjim svjetlima podvlači njihov karakteristični izgled.

Među jedanaest nijansi vanjskih boja četiri su opcijske - ibis bijela, grafit siva metalik, smeđa metalik i orka crna metalik. U opciji je dostupan i Audijev alu-paket za eksterijer u okviru kojeg se punim sjajem predstavljaju sjajne kromirane lajsne na branicima i vratima, donji dio branika u boji vozila, središnji dio prednjeg poprečnog nosača i difuzor obojeni u kontrastnu nijansu.

Unutrašnost: Prostora na pretek

Zahvaljujući raskošnom međuosovinskom razmaku od 300 centimetara i ukupnoj dužini od 5,09 metara Audi Q7 u unutrašnjosti ima prostora na pretek, dok je varijabilnost unutrašnjosti bez premca.

Nasloni sjedala u drugom redu mogu se preklopiti u tri dijela kako bi se osigurao ravni prtljažni prostor – čija je zapremina sa 775 dostigla čak 2.035 litara. U varijanti kožnih sjedala u dodatnoj opremi, središnje sjedalo sada je još udobnije.

Kao dio dodatne opreme predviđene su i dvije inteligentne mogućnosti: pomični drugi red sjedala ili pomična pojedinačna komfor sjedala. U opciji je dostupan i treći red sjedala za putnike visine do 1,60 m, u kombinaciji sa unaprijeđenom easy-entry-funkcijom.

U interijeru sve pršti od elegancije i osjećaja ugode. Umetak instrumentne ploče predstavlja se u novom svjetlu: veliki okrugli instrumenti s metalik okvirima lako se čitaju.

Ambijentalna svjetla u oblogama vrata i dekorativni umetak na strani suvozača daju interijeru otmjeni izgled dok su brojni elementi ručlica i komandi postali još prefinjeniji i uglađeniji.

Program unutarnjih boja i materijala također ima novi koncept: presvlake sjedala od
visokovrijedne tkanine u vječno elegantnoj crnoj i svijetlo sivoj boji, dizajn kožnih sjedala u nijansama zemljano smeđe, savana bež i i kardamon bež. Dekorativni umeci u seriji izvedeni su u mat crnoj boji, odnosno u opcijskom dizajn-paketu od aluminija i plemenitog drveta.

Pogon: Snaga i efikasnost

Audi Q7 dostupan je sa šest snažnih i veoma učinkovitih motora s direktnim ubrizgavanjem - dva benzinska i četiri dizelska motora, među kojima je i najsnažniji SUV-dizelaš na svijetu: Audi Q7 V12 TDI.

Svoju snagu prenose preko praktičnog i brzog 6-stepenog tiptronica na stalni pogon na sve točkove koji tu snagu s lakoćom raspoređuje na obje osovine, odnosno s nešto više od pola snage na stražnje točkove. Motor 3.0 TDI pruža 176 kW (240 KS) i obrtni moment od 550 Nm u području između 2.000 i 2.250 1/min, dok se u EU ciklusu zadovoljava sa tek 9,1 litar/100 km. Potrošnja opcijskog 3.0 TDI clean diesel niža je za dodatnih 0,2 litra. Uprkos veoma složenom sistemu povrata izduvnih gasova i dokazano najčišćoj dizelskoj tehnologiji, ovaj agregat troši samo 8,9 l na 100 kilometara. Osim toga, ovaj snažni dizelaš ispunjava stroge US-Norme LEV II Bin 5, kao i futurističke EU6 norme predviđene tek za 2014. godinu.

Impresivna je tehnika agregata TDI clean diesel. Unaprijeđeni common rail sistem
ubrizgavanja goriva pod pritiskom od 2.000 bar, novi senzori u komori za sagorijevanje i visokoučinkoviti sistem povratnog vođenja izduvnih gasova osiguravaju savršeno sagorijevanje. Redukciju ostataka azotnih oksida preuzima novokoncipirani DeNox-katalizator. Neposredno ispred njega pumpa ubrizgava aditiv pod oznakom AdBlue. U toploj struji izduvnog gasa ova otopina razlaže se na amonijak koji potom vrši razlaganje azotnih oksida u neškodljivi azot i vodu. Dopunjavanje ovog aditiva vrši se kod ovlaštenih servisa, u okviru redovnog servisnog pregleda vozila.

I kod Q7 4.2 TDI je potrošnja drastično smanjena– sa 11,1 na 9,9 litara/ 100 km.
V8-dizel istovremeno je dobio na snazi koja sada iznosi 250 kW (340 KS) uz obrtni moment od 760 Nm. Maksimalni obrtni moment spreman je u području od 1.750 do 3.000 obrtaja.

Efikasnost i dinamika kod Audija idu ruku pod ruku. To je slučaj i sa njegovim benzinskim motorima: 3.6 FSI je V6 s malim uglom između cilindara, koji ima snagu 206 kW (280 KS) i obrtni moment 360 Nm između 2.500 i 5.000 1/min. Njegova prosječna potrošnja kreće se oko 12,1 litar na 100 km. Motor 4.2 FSI V8 pruža 257 kW (350 KS) kao i 440 Nm pri 3.500 obrtaja, uz potrošnju od 12,7 litara/100 km.

Nova tehnologija iz niza inovativnih tehnologija pod nazivom Modularna platforma za
poboljšanje efikasnosti, dodatno poboljšava učinkovitost goriva kod svih motora - sistem za obnavljanje energije koji kod kočenja i u slobodnom hodu pretvara mehaničku energiju u struju i akumulira se u bateriji. Ovaj sistem emisiju CO2 reducira do 5 g/km.

Podvozje: sigurno i sportsko

Svoju lidersku poziciju Q7 gradi i na tehnologiji podvozja. U opciji je dostupan
Audi adaptive air suspension – zračni ovjes koji funkcioniše u saradnji sa
elektronskom regulacijom amortizera, mijenja razmak od tla u pet nivoa i nudi
tri različita modusa vožnje - Comfort, Automatic i Dynamic.

U ponašanju na cesti Q7 fascinira sportsko-spontanom preciznošću upravljanja. Tamo gdje prestaje asfalt on ponovno definiše standarde u svojoj klasi - kao SUV visokih performansi.

Program točkova seže od formata 18" do top verzije 10 J x 21, s gumama 295/35.
Deset različitih vrsta dizajna, među kojima su dvije sjajne dvobojne varijante kao odraz visoke elegancije. Veliki kočioni diskovi svoju funkciju vrše uzorno - prednji sa promjerom 18, stražnji 17 cola.

Kod svih Q7 s V8 motorom ovaj promjer za prednje i stražnje diskove iznosi 18 cola.
Po želji kupaca za modele s osam cilindara dostupni su i diskovi od ugljičnih vlakana i keramike, koji još više potenciraju dinamični karakter ovog Audijevog Performance-SUV-a.

Konstrukcija ovih diskova laganija je od čeličnih. Osim toga, keramički diskovi ekstremno su otporni na trenje i praktično bez "fadinga", a odlikuje ih i visok stepen učinkovitosti kao i kratka putanja kočenja.

Promjer prednjih keramičkih diskova iznosi 420, odnosno stražnjih 370 milimetara. Sliku keramičkih diskova zaokružuju kočione čeljusti u crnoj boji s natpisom „Audi ceramic“. Na prednjoj i stražnjoj osovini koriste se ukupno 24 klipa.

Oprema: Luksuz i high-tech rješenja

Audi je novog Q7 već u seriji bogato opremio. U standardnoj opremi nalaze se servoupravljač ovisan o brzini - servotronic - kao i dvostruka podnica u prtljažniku sa pretincem za odlaganje i s koritom za prikupljanje prljavštine, zatim krovni nosač,
automatski klima uređaj, te MMI radio s CD playerom i osam zvučnika. U programu dodatne opreme sadržani su luksuzni elementi, kao što su komforni ključ i četverozonski automatski klima uređaj. Još jedna opcija na visokom nivou jeste komforno klimatizirano sjedalo koje ne samo da zagrijava, već pomoću malih ventilatora i rashlađuje vozača novog Q7.

Vozači novog Q7 mogu birati između dva sofisticirana paketa opreme. Paket vanjske opreme S line obiluje optičkim vrhuncima, kao što su npr. specijalni branici, dok S
line sport paket oduševljava, između ostalog, crnom bojom interijera, sportskim sjedalima u kombinaciji koža-alcantara ili koža-verano, aluminijskim dekorativnim lajsnama (po izboru u optici klavirskog laka ili od visokovrijednog drveta breze), specijalnim vanjskim bojama, 20-colnim točkovima i prilagodljivim zračnim oprugama podvozja - adaptive air suspension.

I za praktičnu svakodnevnicu Q7 nudi mnoštvo inteligentnih rješenja - električni poklopac, pokrivka, set za fiksiranje - sve ovo za prtljažnik, kao i skidiva futrola za skije i dodatni pretinac za odlaganje. U programu dodatne originalne opreme pronaći ćemo rešetkastu pregradu, unutrašnji nosač za bicikl, različite krovne nosače, markantni offroad style paket, te zakretnu spojnicu kuke za vuču - jer veliki SUV može podnijeti vučno opterećenje do nevjerovatne 3,5 tone.

Na području sistema za informaciju i zabavu (infotainment) Audi pruža veliki izbor
brižljivo odabranih modula. Tri opcijska sistema dio su nove generacije Audi uređaja.
Top verzija sadržava hard disk za navigaciju, muzičke datoteke i telefon, zatim savršeni ekran u boji s 3D grafikom na kartama, DVD-player, kao i glasovno upravljanje.

Ova verzija se može proširiti na luksuzni medijski centar sa funkcijama poput Bluetoothtelefona, TV-tunera, digitalnog radio tunera i multimedijalne zabave za putnike na stražnjim sjedalima (Rear Seat Entertainment). Pravu poslasticu predstavlja sistem ozvučenja od Bang & Olufsena sa 14 kanala, snagom od 1000 Wati i 14 zvučnika.

Tehnologiju luksuzne klase zaokružuje paleta dodatne opreme: prilagodljiva regulacija brzine/ adaptive cruise control koja uz pomoć radara reguliše brzinu i razmak od vozila ispred vozača u području od 30 do 200 km/h, ubrzavanjem ili usporavanjem vozila.

U slučaju opasnosti integrisana Audi kočiona zaštita (Audi braking guard) vozača će upozoriti za dva stepena.

Audi lane assist ce uz pomoć kamere upozoriti vozača na nenamjerno
napuštanje vozne trake (sistem funkcioniše pri brzini vožnje većoj od 60 km/h).
Audi side assist uz pomoć radarskih senzora kontroliše mrtvi ugao i događanja
u prometu na 70 metara iza vozila. Ovaj sistem funkcioniše pri brzini većoj od 30 km/h.

Audi parking system advanced olakšava parkiranje vozila putem kamere za vožnju
unatrag i grafičkog prikaza na monitoru.

Najsnažniji dizel SUV na svijetu: Audi Q7 V12 TDI

Već dolaskom na tržište Audi Q7 V12 TDI, najsnažniji dizel SUV na svijetu, plijeni pažnju svojim markantnim i jedinstvenim licem s velikim otvorima za zrak. Nova verzija doživjela je modifikacije u području stražnjeg modula.

V12-dizel, bliski rođak trostrukog pobjednika Le Mansa, R10 TDI, crpi iz 6-litarske zapremine snagu od 368 kW (500 KS) u području od 1.750 do 3.250 1/min pruža 1.000 Nm obrtnog momenta.

Za nevjerovatnih 5,5 sekundi postiže sprint od nula do100 km/h i razvija maksimalnu brzinu od 250 km/h, što odgovara voznim performansama čistokrvnog trkaćeg automobila.

I pored ovih impresivnih performansi V12 dizel zadovoljava se prosječnom potrošnjom goriva od samo 11,3 litra na 100 kilometara.

U okvire njegove luksuzne serijske opreme ulaze i 20-colni točkovi, Bose sistem ozvučenja i još mnogo funkcija koje će svakoga zasigurno oduševiti.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: