Noviteti
8

Nissan u Ženevi predstavio redizajnirani Juke

Klix.ba
Važnim promjenama, Nissanov pionirski crossover namjerava zadržati vodeće mjesto u segmentu.

Kad je bio predstavljen prije nešto više od tri godine, Nissan Juke iskoristio je inovacije za stvaranje potpuno novog tržišnog segmenta. Baš kao što je Nissan Qashqai otvorio početno tržište crossovera, Juke je svoj upadljiv dizajn i naprednu tehnologiju iskoristio za utiranje novih puteva u kompaktnijem crossoverskom obliku. Jukeova kombinacija iznimno individualnog stila, odličnih voznih obilježja i profinjene opreme u unutrašnjosti omogućila mu je da se za manje od 40 mjeseci proda u 420hiljada primjeraka, uveliko nadmašivši konkurente.

Danas, u skladu s Nissanovom utvrđenom praksom stalnog razvoja, nastupa sljedeće poglavlje u Jukeovoj priči. Postajući uzorom na rastućem tržištu malih crossovera svojim premium stilom i profinjenošću, novi je Juke još jednom spreman ostaviti svoj trag u segmentu koji je stvorio. Prepoznat kao predvodnik u dizajnu, novi se Juke koristi nizom konstrukcijskih poboljšanja, novim motorima i sveobuhvatnim programom personalizacije.

Među najvažnijim promjenama su iznova oblikovani prednji i zadnji dio s većim naglaskom na premium profinjenost i sportske detalje, novi 1,2-litarski turbomotor koji nudi bolje performanse, efikasnost i manje emisije, obnovljeni 1,6-litarski DIG-T motor, poboljšan pogon na sve točkove s usmjeravanjem momenta, novi točkovi od lake legure, napredna oprema u koju ubrajamo i novi audiosistem, posljednja generacija NissanConnect sistema povezivanja, Nissanov sigurnosni štit, te Nissanov sistem dinamičkog nadzora, a tu je i novi stakleni otvor na krovu koji se može otvoriti.

Tri su motora raspoloživa za novi Juke, s izmjenama na dvije benzinske opcije: jedan je potpuno nov, a drugi opsežno promijenjen. Postojeći i cijenjeni dizelski motor 1.5 dCi sa 110 KS (81 kW) nepromijenjen ostaje u ponudi.

Benzinski motor koji je razvila Alijansa, 1,2-litarski DIG-T, koji zamjenjuje postojeći 1,6-litarski sa 117 KS, napredni je turbopunjeni motor s direktnim ubrizgavanjem koji nudi 115 KS (85 kW) i stvara 190 Nm momenta. Usprkos skromnoj veličini, 1,2-litarski (1197 cm³) turbopunjeni motor vrlo je žustar, nudeći bolje ubrzanje i veći moment (190 Nm) za bolje performanse od ukinutog 1,6-litarskog atmosferskog agregata. Njegova manja težina, serijski Stop/Start sistem i efikasnost znače čistiji rad i manju potrošnju. Motor 1.2 DIG-T emitira 126 g/km CO2 i prosječno troši 5,5 l na 100 km.

Postojeći benzinski motor 1.6 DIG-T dodatno je poboljšan kako bi ponudio više momenta ispod 2000 o/min. Nudeći 140 kW, već zadovoljava normu Euro 6 s ciljnom emisijom od 139 g/km CO2 u izvedbi s pogonom na dva točka. Među njegovim novim značajkama veći su kompresijski omjer (sa 9,5 povećan na 10,5:1), poboljšane tehnologije niskog trenja i hlađena recirkulacija ispušnog plina.

Uz ručni mjenjač sa šest stepeni prenosa, novi Juke 1.6 DIG-T 4WD može se kupiti i s novim mjenjačem M-CVT koji smanjuje potrošnju goriva te poboljšava ubrzanje i ukupne performanse.

Promjenama u prtljažniku, prostor je u verzijama s pogonom na dva točka povećan za 25 posto, a tu su i mnogo veće mogućnosti personalizacije. S nekoliko različitih paketa personalizacije na raspolaganju je niz novih boja i tema u unutrašnjosti. Prava velika Nismo novost predstavljanje je predproizvodnog Jukea Nismo RS, potpuno fokusiranog modela s više snage (218 KS/160 kW), poboljšanim kočnicama, krućom karoserijom i blokirajućim diferencijalom na izvedbama s pogonom na dva točka.

Promjene i dodaci ubrzat će prodaju Nissanovog drugog po popularnosti modela u Evropi, pomažući mu da oponaša upečatljiva dostignuća svog većeg brata Qashqaija. Juke je velika uspješnica u premium B segmentu, nadmašujući sve direktne suparnike, među njima i one vrhunskih njemačkih marki. A usponu Jukea na vrh nisu pomogli samo modeli osnovnog nivoa: najbolje prodavan motor do danas je benzinski od 1,6 litara, a vrhunski paket opreme Tekna zaslužan je za više od trećine prodaje.

Važno za Nissan, Juke je marki privukao veliki broj novih kupaca. Čak 85 posto primjeraka otišlo je u ruke kupaca koji su prvi put kupili Nissan, čineći ga ne samo najboljim osvajačem u Nissanovoj paleti nego i modelom koji lako nadmašuje prosjek B segmenta, jer mnogi od novih kupaca na njega prelaze iz većih automobila.

Vezani članci