Niz poboljšanja
29

Jaguar XE i XF dobili nove 300 Sport verzije i napredniju tehnologiju

D. B.
Jaguar je predstavio modele XE i XF u Evropi, koji dolaze s nizom poboljšanja.

Veliku vijest predstavlja uvođenje 300 Sport verzije koje dolaze s Black Pack paketom opreme, kao i sa "privatnim" staklima te kontrasnim sjajnim crnim krovom.

XE 300 Sport je dobio 20-inčne tamno sive točkove s dijamantnom završnom obradom, dok XF limuzina i Sportbrake imaju 20-inčne srebrene felge koje su u kontrastru sa sjajnim crnim detaljima.

U unutrašnjosti su metalne lopatice za promjenu stepena prijenosa te svijetle papučice od legure. Pored njih model XE 300 Sport je opremljen Monogram Aluminum paketom opreme, a XF 300 Sport ima Satin Charcoal Ash umetke.

Oba modela pokreće 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem koji razvija 296 KS i 400 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa osmostepenim automatskim mjenjačem i standardnim pogonom na sva četiri točka. XE 300 Sport ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,6, a limuzina XF 300 Sport za 5,8 sekundi. Karavan je nešto sporiji, do "stotke" stiže za 5,9 sekundi.

XE i XF sada dolaze s podrškom asistenta Amazon Alexa, koji može reagovati na glasovne instrukcije poput "Alexa, navigate me home” i Alexa, show me nearby coffee shops".

Vlasnici će moći kontrolisati automobil putem Jaguar Remote Skill aplikacije na bilo kojem uređaju s Alexom. Na ovaj način vlasnici mogu provjeriti da li su vrata zaključana ili da li je neki od prozora otvoren.

Ako kompatibilnost s Android Auto i Apple CarPlay sistemima nije dovoljna, Pivi Pro infotainment sistem je nadograđen tako da podrži what3words navigaciju na većini tržišta.

Globalna ponuda motora se sastoji od tri opcije ovisno o tržištu. Tu je 2,0-litarski četverocilindrični turbobenzinac koji razvija 247 i 296 KS. Slabija verzija ima pogon na stražnje, a snažnija na sva četiri točka. Fanovi dizela mogu dobiti 2,0-litarski četverocilindrični motror s blagom hibridnom tehnologijom, koji isporučuje 201 KS i dostupan je s pogonom na stražnje i na sva četiri točka.