U cjenovniku od 29.000 KM
0

FOTO+VIDEO / Ford B-Max zvanično stigao u BiH

Piše: E. Z.
Foto: E. Z./Klix.ba
(Foto: E. Zubović/Klix.ba)
F-Autocentar, ekskluzivni zastupnik Forda za tržište Bosne i Hercegovine jučer je u svom prodajnom salonu u Sarajevu javnosti zvanično predstavio novi monovolumen ove marke. Ford B-Max zasnovan je na platformi Fieste ali donosi pregršt inovativnih rješenja i iznenađujuću prostranost i praktičnosti.

Ford s modelom B-Max ulazi u segment monovolumena u kojem od sada nije bio prisutan, ali to radi sa stilom. B-Max jasno želi biti najpraktični i najpoželjniji mini monovolumen na tržištu.

Baziran na globalnoj Fordovoj platformi za vozila iz B-segmenta, koju dijeli s iznimno uspješnom novom Fiestom, B-MAX predstavlja viziju višenamjenskog premium kompakta - MAV - koji se odlikuje prostornošću i svestranošću unutar pametne i privlačne spoljašnjosti.

B-MAX dugačak je tek nešto više od 4 metra, samo 13 cm duži od Fieste sa petero vrata i punih 30 cm kraći od modela C-MAX. Sa ovim dimenzijama savršeno je pozicioniran da zadovolji sve veću potražnju za manjim automobilima, prilagođenim zagušenim gradskim uslovima, ali bez kompromisa po pitanju unutrašnjeg prostora i udobnosti putnika.

Pored prostranosti koja prkosi kompaktnim dimenzijama Ford B-Max se prije svega ističe originalnim rješenjem bočnih zadnjih vrata. Zahvaljujući ovakvom rješenju B-Max nema B nosače krova, a kako bočna zadnja vrata na klizačima u potpunosti otvaraju unutrašnjost malog monovolumena ovo rješenje svakako spada među najpraktičnija rješenja uopšte. U praksi ovo znači da otvorena prednja i zadnja vrata nude izvanredan pristup unutrašnjosti, sa otvorom širim od 1,5 metar, što značajno olakšava ulazak i izlazak sa zadnjih sjedišta, posebno djeci u dječijim sjedištima ili prilikom utovara i istovara pri kupovini.

Malik Pašić, Brand Manager za Ford u F-AC, naglasio je: "Ovakav inovativan koncept razvijen je nakon intenzivnih inovacijskih projekata, na kojima su Fordovi timovi proveli dosta vremena posmatrajući vozače i njihove dnevne rutine, poput odlaska u kupovinu ili smještanja djece na stražnje sjedište, kako bi se dobila što jasnija slika o tome šta kupci zaista žele u kompaktnom automobilu. Njegovo genijalno rješenje otvaranja vrata nudi uzbudljive nove ideje o tome šta je moguće sa kompaktnim vozilom."

Fleksibilan sistem zadnjih sjedišta koja su podijeljena u odnosu 60/40 omogućava da se preklope uz pomoć jednostavnog mehanizma "jedna ruka, jedan pokret". Suvozačevo sjedište se također može preklopiti, stvarajući tako široku ravnu površinu pogodnu za prevoz predmeta dužine do 2,34 metra.

B-MAX je također prvo vozilo u svom segmentu koje nudi sistem Active City Stop, napravljen da pomogne vozačima da izbjegnu sudare pri niskim brzinama. Također, on nudi sedam najsavremenijih zračnih jastuka još u osnovnom nivou opreme: zračne jastuke za vozača i suvozača, 3D bočne vazdušne jastuke, vazdušne zavjese koje se protežu cijelom dužinom kabine te vazdušni jastuk za koljena vozača. B-MAX je prvi Ford koji omogućava deaktivaciju vazdušnog jastuka za suvozača, za one koji na prednjem sjedištu voze unazad okrenuto dječije sjedište.

Ford B-Max donosi i novosti u ponudi motora gdje svakako najviše pažnje privlači kompaktni i laganti trocilindraš 1.0 EcoBoost u verzijama sa 100 i 120 KS. Tako u Bosni i Hercegovini B-Max s osnovnim paketom opreme Ambiente i 1.0 motorom od 100 KS do registracije košta 30.300 KM. Ovaj motor je moguće dobiti i s ostalim paketima opreme, gdje je svakako najraskošniji Titanium X, a koji između ostalog sadrži i grijana sjedišta, kožne obloge sjedišta i panela i još monogo toga. S takvom opremom i uz ovaj motor B-Max košta 37.000 KM.

Snažnija verzija 1.0 EcoBoost motora od 120 KS ponuđena je tek od drugog paketa opreme po redu, Trend koji nudi klima uređaj, kožom obložen upravljač, audio sistem s kontrolama na upravljaču i tome slično za cijenu od 34.100 KM.

Najpovoljniji B-Max svakako je onaj s 1,4-litarsdkim benzinskim motorom od 90 KS, a koji u Ambiente paket opreme do registracije košta vrlo privlačnih 29.000 KM. Druga krajnost ovog modela je B-Max pogonjen 1,6-litarskim benzinskim motorm od 105 KS koji je uparen s Powershift automatskim mjenjačem, a koji uz najbogatiji paket opreme Titanium X do registracije košta 40.000 KM. Naravno, Fordov monovolumen moguće je dobiti s automatskim mjenjačem i za pristupačniju cijenu od 35.350 KM, uz nešto skromniji paket opreme Trend.

Prema riječima Malika Pašića, B-MAX će na našem tržištu ubrzo biti dostupan i sa dizel Duratorq TDCi motorom od 1,5 litara (75 KS) koji nudi izvanrednu efikasnost u potrošnji goriva. Uz emisiju CO2 od 109g/km, potrošnja goriva iznosi 4.1l/100km.

Mirhad Šabotić, izvršni Direktor F-AC u svom obraćanju rekao je: "Genijalni, novi Ford B-MAX, čija prodaja započinje danas na našem tržištu, kupcima nudi neke od najnaprednijih tehnologija u malim automobilima i donosi više povezanosti, ekonomičnosti i još prijatnijeg iskustva u vožnji. Kupci koji žele kompaktan i svestran automobil sada imaju novu mogućnost. Ford B-MAX zaista dovodi u pitanje tradicionalno razmišljanje o malom automobilu, on je pionir koncepta koji nije pokušao bilo koji drugi proizvođač. Vjerujemo da će Ford B-MAX imati ogroman utjecaj na tržište kompaktnih automobila."

Opširnije o Fordu B-Max već smo pisali s svjetske dinamičke prezentacije u Njemačkoj, o čemu možete čitati ovdje.