Đavolja posla
21

Dodge predstavio Challenger SRT Demon: Od 0 do 100 km/h za 2,3 sekunde

Klix.ba
Dodgeovu najnoviju "demonstraciju sile" pokreće V8 motor koji visokooktanskim gorivom razvija 850 KS, a "demonski" Coupe najbolje će se snaći u trkama ubrzanja, jer će 402 metra "preletjeti" za 9,65 sekundi s izlaznom brzinom od 225 km/h.

Dodge je na Sajmu automobila u New Yorku premijerno predstavio dugo najavljivan model Challenger Demon na čijem su razvoju više od dvije godine danonoćno radili najbolji inžinjeri SRT odjela. Rezultat je impozantan.

Challenger Demon koji se može registrovati i koristiti na javnim cestama pokreće temeljito dorađen 6,2-litarski V8 motor potpomognut još većim mehaničkim kompresorom koji s motorom iz modela Hellcat dijeli samo glavu.

Rezultat pregalaštva je 850 KS pri 6.500 obr/min i 1.044 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na zadnju osovinu prenosi isključivo preko 8-stepenog automatskog mjenjača. Zbog namjenskih guma (Nitto NTO5R, dimenzija 315/40/18) koje su optimizirane za ubrzanje maksimalna brzina iznosi "samo" 270 km/h.

Paralelno s "uguravanjem" više konjskih snaga u motor koji potreban zrak prima kroz ogroman usisnik na poklopcu (Air Grabber), ali i namjenske otvore u kućištima svjetala, Demon je podvrgnut i nemilosrdnoj "dijeti" nakon koje je u odnosu na Hellcat izgubio više od 100 kilograma.

Smanjenju mase, pored ostalog, pomogla je i činjenica da će se automobil standardno isporučivati samo s vozačkim sjedištem, a kupci će suvozačko sjedište i zadnja sjedišta moći opciono dobiti za simboličan iznos: dolar po sjedištu. Bez zadnjih sjedišta, Dodge je pripremio posebnu mrežu za držanje kaciga i adekvatna hvatišta za trkaće sigurnosne pojaseve.

Iako se na prvi pogled čini da je Challenger Demon napravljen samo za trke ubrzanja, na kojima uz uže gume (dio opcionog paketa) čak podiže prednju osovinu od podloge, u Dodgeu tvrde da će se automobil odlično snalaziti i u svim drugim situacijama, a u prilog tome ide višestruko podesiv ovjes i nekoliko radnih programa kojima se reguliše rad motora, mjenjača i upravljačkog sistema.

Dodge će Challenger Demon u brojčano ograničenoj seriji (nešto više od 3.000 primjeraka) nuditi samo godinu dana, a prvi kupci automobile bi mogli dobiti početkom ljeta.