Novi Volvo takmičarski modeli
0

C30 i S60 spremni za kružne trke

Sarajevo-x.com
Volvo nastavlja sa razvojem takmičarskih verzija svojih modela sa kojima nastupa na izuzetno popularnim touring šampionatima, a glavni igrači za ovogodišnju sezonu su C30 za švedski touring šampionat i S60 za belgijski touring šampionat na kružnim stazama.

Ubrzo nakon premijere na sajmu automobila u Ženevi, novi Volvo S60 je debitovao i na trkaćoj stazi. Švedski proizvođač lansirao je takmičarsku verziju svoga sedana koji će nastupati u belgijskoj seriji turističkih automobila - BTCS, a za čijim će upravljačem biti Vincent Radermecher i Eric Van De Poele. Trkaći S60 vatreno krštenje je imao od 9. do 11. aprila na belgijskoj stazi Zolder, gdje se suprotstavio konkurenciji tipa BMW, Audi Jaguar i VW, te pokazao potencijal završivši na devetom mjestu u ukupnom poretku, odnosno na četvrtom mjestu u svojoj kategoriji.

Motorsport odjel Volva je više nego zadovoljan startom BTCS sezone.

"Moramo zapamtiti da je ovaj automobil prije četiri mjeseca bio samo ideja, te da je prije prve utrke, "skupio" tek 120 testnih kilometara. Uporedbe radi u pripremama za STCC (Swedish Touring Car Championship), imamo već 3.000 testnih kilometara", kaže Derek Crabb, direktor odjela.

Prerađena verzija novog S60 razvijena je prema BTCS pravilima, te koristi cjevastu šasiju sa serijskim prednjim i stražnjim ovjesom i opsežno poboljšanom aerodinamikom. Za pogon se koristi centralno smješteni 3.5 litarski V6 sa 410 KS i 412 Nm obrtnog momenta, koji putem šestostepenog sekvencijalnog mjenjača pokreće stražnje točkove.

Volvo će ove godine u saradnji sa ekipom Polestara također nastupiti i u švedskom touring šampionatu (STCC), koje počinje 24. aprila, utrkom u Jyllandsringenu. Cilj je odbraniti šampionsku titulu, a glavni protagonista je potpuno novi C30. U 2009. godini, Volvo i Polestar su bili najbrži tim u svim kvalifikacijama, te su pobijedili na pola utrka u kalendaru.

Ono što se prvo uočava kod novog C30 STCC jeste agresivan prednji dio, u potpunosti prenesen sa serijske izvedbe, koji osim što dobro izgleda, doprinosi boljim aerodinamičkim svojstvima. Odličan uspjeh u prethodnoj sezoni, rezultat je opsežnog programa testiranja, a za ovogodišnju sezonu, taj je program bio još intenzivniji. Naime, tim je već skupio oko 3.000 testnih kilometara, što je uistinu mnogo, uzme li se u obzir da se za prosječan trkači vikend pređe oko 150 kilometara. Osim bolje aerodinamike, u odnosu na prethodnika, novi trkaći C30 je dobio unaprijeđen ovjes i motor, a sve u cilju bolje pouzdanosti.

Volvo je nedavno produžio ugovor sa ekipom Polestar do kraja 2012. godine, što je potvrdilo plodnu saradnju, koja datira od 2007. godine u kojoj je Volvo dokazao da najbrži trkaći automobili ne dolaze samo iz Njemačke i Velike Britanije, te da se vrhunski rezultati mogu ostvariti i sa alternativnim vrstama pogonskog goriva.