Od 197 do 387 KS
5

BMW će novi Z4 ponuditi u tri verzije

Klix.ba
BMW će Z4 nove generacije ponuditi u tri verzije, a zbog strožijih normi o emisiji izduvnih gasova motor će u najsnažnijoj opciji (M40i) za evropsko tržište biti slabiji od motora koji će se ponuditi u Americi.

BMW je svoj novi roadster Z4 premijerno predstavio prije mjesec dana, a publici u Californiji (SAD) tada je izložen najsnažniji model koji na sebi nosi oznaku M40i. Bavarci su u međuvremenu predstavili i ostale dvije verzije atraktivnog dvosjeda s mekim sklopivim krovom od kojih će se slabija ponuditi samo kupcima u Evropi.

Najsnažniji Z4 M40i pokreće trolitarski 6-cilindarski redni biturbo motor koji u verziji za evropska tržišta nudi 340 konjskih snaga i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta. Automobil od 0 do 100 km/h stiže za 4,5 sekundi i razvija elektronski ograničenih 250 km/h.

Isti motor koji će se ponuditi kupcima u Sjevernoj Americi nudit će 387 konjskih snaga i (opet) 500 Nm najvećeg obrtnog momenta. Razlika u snazi rezultat je strožijih normi o emisiji izduvnih gasova, koje se sprovode u Evropi.

Slabiji Z4 na sebi nosi oznaku sDrive30i iza koje se krije dvolitarski četverocilindarski turbobenzinac s 258 konjskih snaga i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,4 sekunde i elektronski ograničenih 250 km/h.

Motor iste konfiguracije za Z4, koji će se nuditi samo kupcima u Evropi (sDrive20i), raspolaže sa 197 konjskih snaga i 320 Nm najvećeg obrtnog momenta. Automobil će u tom slučaju za ubrzanje od 0 do 100 km/h trebati 6,6 sekundi, a maksimalnu brzina iznosi 240 km/h.

Prijenos snage na zadnju osovinu u sva tri slučaja obavlja se posredstvom 8-stepenog automatskog mjenjača. U BMW-u su ranije objavili da zbog slabe potražnje neće nuditi opcije s ručnim mjenjačem. Prodaja svih verzija počinje u martu.