{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Audi otkrio poboljšani R18 e-tron quattro

21.3.2015. u 21:30
0
12
Audi otkrio poboljšani R18 e-tron quattro
0
U Audi Motorsportu su skinuli veo sa svog temeljito unaprijeđenog trkaćeg prototipa R18 e-tron quattro koji će se u kategoriji LMP1 takmičiti u ovogodišnjem FIA WEC šampionatu (World Endurance Championship).
Nakon svega što su uradili u pripremnom periodu, prije početka izuzetno teških višesatnih utrka izdržljivosti, u Audiju su uvjereni da njihov dorađeni hibridni R18 e-tron quattro može ponoviti prošlogodišnji uspjeh, pri čemu prije svega misle na pobjedu koja je nakon žestoke borbe ostvarena na jedinstvenoj utrci 24 sata Le Mansa.

U odnosu na prošlogodišnju verziju, ovogodišnji konkurent Toyoti, Porscheu i Nissanu opremljen je novim i većim usisnicima zraka na prednjim blatobranima na kojima su sada i redizajnirana kućišta matrix LED svjetala. Drugačiji je i prednji usmjerivač zraka, kao i dio same karoserije ispred vjetrobranskog stakla. Redizajniran je i poklopac motora, a sve zajedno rezultira znatno boljom ukupnom aerodinamikom koja pomaže ukupnim performansama, ali i znatno utiče na potrošnju goriva, što je jedan od najznačajnijih faktora za ostvarivanje dobrog rezultata na višesatnim utrkama.

U zavisnosti od konfiguracije staze, Audi je pripremio dvije varijante karoserije, a optimiziranje šasije u oba slučaja urađeno je u saradnji sa Michelinom koji za Audi Sport i ove godine isporučuje gume. Audijevi inžinjeri uspjeli su ostvariti jedan od primarnih ciljeva: povećali su sa 2 na 4 MJ (megadžula) količinu rekupirane energije koja se proizvodi kočenjem u samo jednom krugu staze u Le Mansu. Sva akumulirana energija koristi se za ubrzanja i distribuira se na prednju osovinu prototipa.

R18 e-tron quattro težak je samo 870 kilograma i pokreće ga 4-litarski TDI V6 motor koji razvija 558 KS. Pored njega, tu je i znatno pojačan elektro-motor koji sada razvija 272 KS. Sistem za akumuliranje proizvedene energije povećan je 17 posto. Da bi se ispoštovale sve strožije regulative FIA-e, Audijev hibridni LMP1 prototip će po krugu trošiti 2,5 posto manje goriva u odnosu na prošlu sezonu.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: