Noviteti
29

Aktuelni Megane RS ostaje u proizvodnji do kraja 2016. godine

Klix.ba
Iz Renaulta je stigla objava da će se aktuelni Megane RS proizvoditi i prodavati do kraja naredne godine, a za to vrijeme „čarobnjaci“ odjela Renaultsport dovršit će posao oko dostojne zamjene koja će biti zasnovana na Meganu četvrte generacije.

Renault je na minulom Sajmu automobila u Frankfurtu publici premijerno predstavio Megane četvrte generacije koji se za sada nudi samo kao dvovolumenski hatchback s 5 vrata. Uskoro će mu se pridružiti i karavanska karoserijska verzija, a prema izjavi Regisa Fricotte (direktor odjela Renaultsport) aktuelni Megane RS koji je zasnovan na trećoj generaciji proizvodit će se do kraja naredne godine, nakon čega bi se na sceni trebao pojaviti novi Megane RS koji će se nuditi samo kao hatchback s 5 vrata, jer u Renaultu smatraju da i Megane RS (pored svega) treba biti i praktičan automobil.

Isti recept Renault je upotrijebio kreirajući aktuelni Clio RS, a povratne informacije s tržišta uglavnom su pozitivne.

Fricotte je najavio da će novi Megane RS pokretati turbo-benzinski motor čija najveća snaga ne bi trebala prelaziti 300 KS, jer u Renaultsportu misle da im ne treba više „konja“ da bi novi Megane RS ostao u trci s najžešćom konkurencijom. Iako nije isključena mogućnost da će se novi Megane RS moći kupiti sa 6-stepenim ručnim mjenjačem, Fricotte je spomenuo da je automatski mjenjač sa dva kvačila (EDC) ipak mnogo vjerovatnije rješenje, ali konačna odluka još nije donesena.

S druge strane, u Renaultsportu su odlučili da i novi Megane RS ostane s pogonom preko prednje osovine. Što se tiče hibridnog pogona, Fricotte kaže da se takvo rješenje neće nuditi uz novi Megane RS.