Bazira se na motoru HR12DE, 1,2-litarskom trocilindarskom motoru koji pogoni novu Micru. Visoke performanse i mala potrošnja goriva ostvarene su primjenom Millerova ciklusa, direktnog ubrizgavanja goriva i mehaničkog kompresora visoke efikasnosti i sve to u kombinaciji sa sistemom isključivanja motora u mirovanju (Idling Stop System).
Primjenom Millerova ciklusa, kod kojeg je ekspanzijski (radni) takt povećan kompresijskim taktom usljed kasnijeg zatvaranja usisnog ventila, toplinska energija goriva mnogo se efikansije pretvara u kinetičku energiju nego kod klasičnih četverotaktnih motora i smanjen je gubitak pri usisu zbog podpritiska u usisnoj grani.
Uz to se visokokomprimirana i visokozagrijana mješavina zraka i goriva hladi latentnom toplinom isparavanja goriva direktno ubrizganog u cilindar, a temperatura komore za izgaranje smanjena je primjenom kanala za hlađenje klipa i ventila punjenih natrijem radi nadzora detonacija. Tim je tehnologijama ostvaren veći kompresijski omjer, čime je povećana efikasnost izgaranja.
Mehanički kompresor opremljen je automatskim prekidačem za uključivanje i isključivanje, što znači da se velika iskoristivost goriva i visoke performanse motora postižu automatskim isključivanjem komprimiranja pri malim brzinama, npr. pri gradskoj vožnji. Pored toga, primjena površinske obrade klipnih prstena slojem ugljika strukture slične dijamantu i podesiva uljna pumpa doprinose smanjenju trenja do 30% u odnosu na klasične 4-cilindarske motore sličnih performansi.
Opisane tehnologije vrhunac su Nissanovih istraživanja i razvoja provedenog prema Zelenom programu 2010 (NGP 2010) - Nissanovom srednjeročnom planu zaštite okoline koji obuhvata inicijative smanjenja emisija CO2 i uvođenja istinski efikasnih tehnologija, proizvoda i usluga na tržište. Na evropskom će se tržištu novi motor od prve polovine 2011. ugrađivati u novu Micru.