Kao dio strategije lansiranja Tiide, Nissan je pažljivo proučio pojedina evropska tržišta kako bi odredio zemlje u kojima postoji koncentracija vjernih kupaca Almere i Primere koji bi eventualno mogli kupiti sličan model u budućnosti.
Tiida će se stoga distribuirati na tržištima na kojima postoji potražnja za takvim modelima. Ova tržišta uključuju: Baltičke zemlje, BiH, Bugarsku, Cipar, Češku, Finsku, Hrvatsku, Grčku, Madžarsku, Irsku, Maltu, Poljsku, Rumunjsku, Rusiju, Slovačku, Sloveniju i Ukrajinu. Kao dio iste strategije, Nissan će možda, u kasnijoj fazi, razmotriti mogućnost uvođenja ovog modela i na još neka druga tržišta u Evropi.
Ime Tiida izvedeno je iz riječi iz japanskog dijalekta koja znači ‘nešto što se stalno mijenja’. U pogledu cijene, Tiida je pozicionirana između Notea i Qashqaija. Ona će se svidjeti kupcima koji traže konvencionalniji tip vozila i koji u prvi plan stavljaju tradicionalne vrijednosti kao što su udobnost, unutrašnja prostornost i lakoća korištenja.
Tiida će se na bh tržištu lansirati u verziji s petero vrata i bit će dostupna s tri motora: benzinskim 1.6 l (110KS) i 1.8 l (126 KS) te s 1.5dCi (105 KS) dizel motorom.
Ovaj model već bilježi prodajni uspjeh u Japanu i SAD-u gdje se prodaje pod imenom Versa. Očekuje se da će u Evropi tokom svog životnog ciklusa prodaja Tiide doseći prosječnu brojku od 30,000 vozila godišnje. Tiida će se proizvoditi u Nissanovoj tvornici Civac u Meksiku.
"Kao dio naše strategije profitabilnog rasta u Evropi, Nissan se fokusira na osvajanje novih kupaca zahvaljujući novim modelima koji se ističu svojom različitošću. Međutim, jednako je važno da zadržimo našu bazu tradicionalnijih kupaca u pojedinim zemljama", rekao je Brian Carolin, potpredsjednik zadužen za prodaju i marketing u Nissan Europe.
'Naš poslovni pristup zasniva se na kupcima i zdravom razumu. Odlučili smo dovesti Tiidu na tržišta na kojima smo uvidjeli da postoji jasna potreba i stalna potražnja za ovim tipom proizvoda a koju ne može zadovoljiti Note ili Qashqai,' dodao je Carolin.