Samo za domaće tržište
33

Nissan GT-R debitovao u Japanu, mogao bi biti oproštaj vremešne Godzille

D. B.
Nissan je pripremio nekoliko promjena za GT-R namijenjen japanskom tržištu, uključujući novu opciju plave unutrašnjosti te Nismo detalje za T-Spec i Track Editio modele.

Priča se da će Nissan GT-R za modelsku 2025. godinu biti ujedno i posljednja verzija R35 generacije, koja je prisutna od 2007. godine. Čini se da finalna modelska godina ne donosi nikakve promjene eksterijera, nego da preuzima sve redizajnirane dijelove od facelifta. Isto se odnosi i na unutrašnjost, no GT-R Premium Edition je dobio Heaven plavu opciju za presvlake i to izgleda prilično lijepo.

Ipak, promjena za "novi" model je to što Premium Edition T-Spec i Track Edition sada imaju visoko precizne klipne prstenove izbalansirane težine, klipnjače i radilice, što je ranije bilo ekskluzivno za Nismo Special Edition. Zahvaljujući tome, V6 motor ima brže okretaje i rotacionu brzinu turbopunjača. Unaprijeđene unutrašnje komponente "komuniciraju" preko aluminijske ploče koja nosi ime inženjera, a koji je radio na motoru.

Ispod haube je 3,8-litarski V6 twin-turbo motor, koji razvija 573 KS u standardnom modelu GT-R, odnosno 608 KS u Nismo flagshipu, koji dolazi i sa specifičnim podešavanjem šasije.

Nissan GT-R (2025) je već moguće naručiti u Japanu, a prve isporuke se očekuju u junu. Cijene su veće u odnosu na prošlu godinu te se kreću od 97.703 dolara za osnovni GT-R Pure Edition model do 207.088 za najskuplji GT-R Nismo Special Edition.

Navodno, bit će proizvedeno svega 1.500 primjeraka, no zvanične potvrde o tome još uvijek nema.

Sljedeće poglavlje modela GT-R nagoviješteno je potpuno električnim konceptom Nissan Hyper Force predstavljenim na Japan Mobility Showu. Uprkos "divljem" izgledu, Hyper Force je ipak pogodan za proizvodnju, a visokopozicionirani zvaničnici Nissana nagovještavaju da bi mogao stići na tržište do kraja desetljeća.

Vezani članci