Vrijedna proizvodna prelomnica dogodila se samo dvije sedmice nakon što je Carlos Ghosn, predsjednik i glavni izvršni direktor kompanije Nissan Motor, tokom sastanka s britanskim premijerom Davidom Cameronom objavio da će nova generacija Qashqaija biti oblikovana, konstruisana i sklapana u Velikoj Britaniji. To će podići ukupna Nissanova ulaganja u ovu zemlju iznad 422 miliona funti.
Sklapan na prvoj liniji Nissanove tvornice u Sunderlandu, Qashqai je jedan od najuspješnijih Nissanovih proizvoda do danas. Kako bi se zadovoljila potražnja, u junu 2008. na prvoj je liniji pokrenuta treća smjena koja je omogućila 24-satnu proizvodnju. Kao odgovor na svjetsku financijsku krizu, ukinuta je u januaru 2009., no ponovo je uvedena u maju 2010. Tvornica otad radi danonoćno, kako bi potražnja bila zadovoljena. Svakog se dana, u prosjeku, u tvornici proizvede 1200 Qashqaija - ili jedan po svakoj minuti rada proizvodne linije. Više od 80 posto proizvodnje izvozi se na 97 tržišta širom svijeta iz luke Tyne.
Na svojoj drugoj liniji Nissanova tvornica u Sunderlandu proizvodi i višenamjenski model Note, te kompaktni crossover Juke. Od 2013. ondje će se proizvoditi i električni Nissan Leaf. U sunderlandskoj su tvornici granicu od milion proizvedenih primjeraka dosad premašili Nissan Micra (2,3 miliona proizvedenih primjeraka od 1992. do 2010.) i Nissan Primera (1,4 miliona proizvedenih primjeraka od 1990. do 2007.).