Geko je zapravo gradsko električno vozilo, koje predstavlja manjeg i pristupačnijeg nasljednika crossovera Animal, a koji se pojavio krajem 2022. godine. Ipak, novi model slijedi iste ekološki prihvatljive principe.
Njegove poporcije su tipične za "mikro prijevozno sredstvo", ali sadrži sportske detalje poput oblikovanih branika, velikih točkova i tankih led svjetala.
Ipak, najviše pažnje privlači održivi biokompozitni materijal od kojeg su napravljene monokok struktura i karoserija, a izrađen je od lanenih vlakana i smole na biološkoj bazi. Liux je namjerno ostavio materijal nelakiran kako bi se vidio uzorak sličan karbonskim vlaknima. Proces proizvodnje podrazumijeva i mnogo 3D printanja, čime se smanjuje vrijeme proizvodnje, ali i emisija CO2.
Geko je dug 2.700 i širok 1.500 mm, što znači da je za 290 mm duži i 110 mm širi u odnosu na Citroen Ami, ali ipak spada u manju kategoriju vozila na evropskim cestama.
Klasificiran je kao L7e teški motocikl, što znači da je njegov nazad smješteni električni motor ograničen na 20 KS. Prema restrikcijama segmenta, Geko je težak samo 550 kg, a posjeduje modularnu bateriju kapaciteta 13 kWh koja mu omogućava domet od 150 km. Ovo vozilo se može reciklirati.
Međutim, zasad nema fizičkog prototipa. niti detalja o vremenu razvoja i cijeni. Što se tiče modela Liux Animal, on je trebao stići početkom 2024. godine, ali je došlo do odgode.