Tvornički restomod
28

Land Rover se još jednom osvrnuo na Defender prošle generacije

E. L.
U Land Roverovom odjelu koji se krije iza naziva Classic odlučili su da restauriraju i modificiraju 25 primjeraka Defendera prošle generacije koji će pokretati V8 motor.

Odajući počast jednom od najpoznatijih terenskih automobila svih vremena u odjelu Land Rover Classic pripremit će 25 primjeraka restauriranog i modificiranog Defendera koji će biti ponuđen u kraćoj (90), dužoj (110) i Double Cab "pick-up“ karoserijskoj verziji, a nosit će naziv Trophy II.

Nije prvi put da se u Land Roveru osvrću na prethodni Defender čija je proizvodnja završena 2016. godine, a s posljednjim tvorničkim restomod projektom ovaj put stiže i zanimljivo ukrašena karoserija na kojoj su predstavljene 23 geografske lokacije daleko od civilizacije na kojima se u svojoj dugoj istoriji dokazivala jedna od britanskih automobilskih ikona.

Stari/novi Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II postavljen je na 18-inčnim aluminijskim felgama, a pokreće ga 5-litarski V8 motor koji razvija 400 konjskih snaga i 515 nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciji na obje osovine zadužen ZF-ov 8-stepeni automatski mjenjač.

U dio priče koji se odnosi na modificiranje spadaju LED svjetla, sportska Recaro prednja sjedišta, kožom obložena unutrašnjost i moderan multimedijalni/navigacioni sistem. Odjel Classic će Trophy II ponuditi u samo pet primjeraka u verziji Double Cab, a po 10 primjeraka bit će u karoserijskim verzijama 90 i 110.

Tamna strana mjeseca u ovom slučaju je cijena, jer za tvornički restauriran i modificiran Defender treba izdvojiti skoro 270.000 eura.