Stiže ove godine
10

Lamborghini otkrio koji će motor pokretati hibridnog nasljednika Huracana

D. B.
U Lamborghiniju su se potrudili da održe atmosferski V12 motor u životu što duže, no atmosferski V10 je gotovo na kraju svog životnog ciklusa. Sada je poznato koji će motor pokretati još uvijek neimenovanog nasljednika Huracana.

Nasljednik Huracana se razvija pod kodnom oznakom 634, a dobit će 4,0-litarski twin-turbo V8 motor, koji će razvijati oko 800 KS i 730 Nm obrtnog momenta te biti uparen s osmostepenim mjenjačem s dvostrukim kvačilom. Poređenja radi, Huracan koristi 5,2-litarski atmosferski V10 motor, koji u najsnažnijoj verziji isporučuje 640 KS i 600 Nm obrtnog momenta. Također, Revueltov V12 motor nudi 825 KS. Hibridni dio pogona će se sastojati od tri elektromotora i baterije, čiji kapacitet i sastav nisu detaljisani, kao ni ukupna snaga koja bi ipak trebala prelaziti 800 KS.

Lamborghini je dio Volkswagen Grupe, a nekoliko sestrinskih kompanija, uključujući Porsche, nude 4,0-litarski V8 twin-turbo motor. Međutim, ovaj agregat se neće naći u nasljedniku Huracana, jer Lamborghini tvrdi da je V8 motor potpuno nov i razvijen "od nule". Klipovi su povezani s ravnom radilicom.

Automatski mjenjač s dvostrukim kvačilom je verzija mjenjača razvijenog za Revuelto, koji je debitovao 2023. godine kao Lamborghinijev prvi plug-in hibridni super sportski automobil serijske proizvodnje. Detalja o elektrificiranom dijelu pogonskog sklopa ostaju relativno nejasni, sve što se trenutno zna jeste da je jedan od tri elektromotora u "sendviču" između V8 motora i osmostepenog mjenjača. Ipak, automobil neće zvučati kao prosječni hibrid. Iako će moći preći kraću distancu korištenjem samo električnog pogona, iz Lamborghinija su obećali zvuk modernog superautomobila.

Lamborghini će predstaviti nasljednika Huracana nešto kasnije ove godine, a kada stigne, kompletirat će prelazak na elektrificiranu ponudu kompanije koju čine još Revuelto i plug-in hibridni Urus SE.