{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


FOTO
/
Nezvanična elegantna vizija španskog dizajnera

S
22.5.2010. u 09:00
0
19
Nezvanična elegantna vizija španskog dizajnera
0
Iako je riječ o dizajnerskoj studiji koja nema veze sa zvaničnim studijem Audija, neosporno je da će svi ljubitelji i marke ali i automobila uopšte, sa uživanjem pogledati ovu futurističku i izuzetno elegantnu viziju njemačkog automobila.
Imaginarna dizajnerska studija Audija A9 je djelo španskog dizajnera Danija Garcije, pa iako nije riječ o zvaničnom konceptu Audija, zanimljivo je koliko je ovaj model privukao pažnje u svijetu.

Tako prema viziji Garcije, Audi A9 treba biti model koji je bi u ponudi bio smješten iznad luksuznog A8, te bi tako preuzeo ulogu najprestižnijeg modela ove kompanije. Ipak, nije riječ samo o klasi, već i o ukupnom konceptu, pa je tako A9 zamišljen kao egzotična i skupa limuzina sportskih karakteristika čime bi se svrstao uz bok luksuznim sportistima kao što je Porsche Panamera.

Od svih zanimljivh detalja na ovom konceptu, najviše pažnje svakako privlači vjetrobran koji je iz jednog dijela sa panoramskim staklenim krovom, a prema riječima dizajnera ovakav vjetrobran ili krov trebao bi se moći izraditi u bližoj budućnosti zahvaljujući nanotehnologiji.

Pored zahtjevnog oblika, nanotehnologija bi obezbjedila i to da se ova velika ploha sama regeneriše i otklanja sitna oštećenja, ali i prema potrebi i želji putnika mjenja boju stakla i njegovu providnost.

Prema riječima ovog inovativnog dizajnera veliki uticaj i inspiraciju pri dizajniranju ovog automobila imao je "Grad nauke i umjetnosti" u Valenciji čiji je kreator arhitekt Santiago Calatrava.

Također, prema viziji Garcije Audi A9 morao bi biti pogonjen hibridnim sklopom, koji bi se sastojao od snažnog motora sa unutrašnjim sagorijevanjem, ali i od četiri elektromotora gdje bi svaki bio smješten u jednom točku Audija A9.

I za elegantnu i futuristički oblikovanu karoseriju Garcija je zamislio takozvanu električnu boju koja bi bila u stanju da se mjenja i prilagođava zahtjevima vozača, i to samo na dodir jednog prekidača.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: