Dio strategije Reimagine
24

Jaguar Land Rover je odsad JLR, predstavljen novi logo

D. B.
Dani kompanije Jaguar Land Rover su zvanično prošlost jer je od 1. juna britanski proizvođač luksuznih automobila zvanično poznat kao JLR.

Lako je "pogoditi" značenje tri slova u "novom" imenu, no JLR je više od same skraćenice za pomalo "nezgodan" naslov. Riječ je o novom korporativnom identitetu prema kojiem legendarni Land Rover modeli prelaze u brendove pod novim JLR "kišobranom", na istoj osnovi kao i Jaguar.

O ovoj promjeni se govorilo sredinom aprila te je predstavljena kao dio JLR-ove strategije Reimagine vrijedne 18,6 milijardi dolara. S obzirom na tu sumu, jasno je da JLR radi mnogo veće stvari od jednostavne promjene logotipa. Proizvodna postrojenja se unapređuju i remontuju za električnu budućnost, a proizvođač ima planove da se brzo kreće u tom pravcu. Već su poznati detalji o JLR-ovoj ELR platformi sljedeće generacije za električne SUV-ove, koju će koristiti električni Range Rover planiran za 2025. godinu. S Jaguarove strane ograde stiže nova JEA platforma za tri nova električna automobila, uključujući četverovratni GT koji će imati više snage od bilo kojeg Jaguarovog produkcijskog modela u historiji.

No, zasad je fokus na brendiranju. Tu je sada novi logo, prvi koji će biti jedinstven umjesto da se korite odvojeni za brendove Jaguar i Land Rover. Međutim, neće se pojavljivati na automobila, baš kao što se Stellantisov ne pojavljuje na Opelovim, Peugeotovim i Citroenovim prozivodima. Defender, Discovery i Range Rover su označeni kao brendovi, no to ne znači da JLR napušta 75-godišnju historiju Land Rovera. SUV-ovi će i dalje nositi Land Rover oznake, a ime će ostati kao oznaka naslijeđa za kompaniju. Direktori zamišljaju JLR kao kuću brendova za prepoznatljive britanske luksuzne automobile.