{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Druženje sa Fićom u Beogradu

A
24.8.2013. u 18:25
0
18
Druženje sa Fićom u Beogradu
0
Na platou ispred Muzeja istorije Jugoslavije u Beogradu, u saradnji ovog muzeja, Udruženja istoričara automobilizma i Udruženja ljubitelja Fića iz Kragujevca, održano je drugo po redu "Druženje sa Fićom", javlja agencija Anadolija.
Nakon velikog interesovanja koje je ovo druženje izazvalo prošle godine, organizatori su se odlučili da manifestaciju nastave i ove godine i to prvenstveno s ciljem da se očuva sjećanje na industrijsko i kulturno naslijeđe regiona.

Danas su posjetioci mogli da vide revijalnu izložbu automobila Zastava 600, 750 i 850, koji su za ovu priliku stigli iz različitih gradova Srbije.

Od tridesetak Fića koji su bili izloženi, za koje Ljubomir Ivanović iz Udruženja istoričara automobilizma naglašava da je "mali broj njih u onom izvornom stanju, jer su im uglavnom promijenjene felge, farba i slično“, najstariji automobil koji se mogao vidjeti jeste "Fiat 500 iz 1953., koji je preteča Fiće".

"Imamo i jedan od prvih Fića sa obrnutim vratima, takozvanim samoubilačkim vratima, to je prvi model Fiće“, kaže Ivanović u razgovoru s novinarom agencije Anadolija i dodaje da su za Fiću sentimentalno vezani oni koji su imali priliku da ga imaju i da ga voze.

"Fićo je donio motorizaciju onoj socijalističkoj Jugoslaviji, bio je relativno lak za kupovinu, mogla su da se nađu sredstva, bio je lak za održavanje, malo je trošio i proizvodio se u relativno velikoj količini. Ovo je izložba koja hoće da nas podsjeti na to neko drugo vrijeme, svi misle da je to bilo lakše, jednostavnije vrijeme sa nekom izvjesnijom budućnošću", nastavlja Ljubomir Ivanović.

Iako se sklapao u Kragujevcu, kako navodi Ivanović, cijela Jugoslavija je bila uključena u njegovu proizvodnju: "Fićo ne samo što je doprinio motorizaciji socijalističke Jugoslavije, nego je doprinio i razvoju industrije uopšte, zato što su se svi poslije bacili na proizvodnju dijelova. Znači, praktično se cijela Jugoslavija uključila u proizvodnju dijelova za Fiću."

Poslije okupljanja i glasanja publike za najsimpatičnijeg Fiću, bit će održano predavanje o istoriji automobilizma u Jugoslaviji, a druženje će se završiti revijalnom vožnjom kroz Beograd, od Muzeja istorije Jugoslavije, preko Topčidera, novog Mosta na Adi, Novog Beograda, Brankovog mosta do Skupštine grada.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: